Tjejcupen + Akuten.

Hejhopp.

Ja, nu ska ni få höra på min händelserika dag.. haha!

Vaknade 7 imorse, packa det sista och begav mig till smalingen.
Haha, heela laget var helt döda fan.. :( menmen, klockan va fan halv 8 :(

Körde iaf iväg till staffanstorp, och sen blev det uppvärmning osv.
Hann spela 15 första minutrarna på vår första match sen PANG.
( detta e vad jag minns. ) :

En tjej från motständarna kommer bakom mig, knuffar mig rejält,
så jag flyger upp i luften och landar på min axel så det knakar något sjuukt!
Därefter, får folk mer eller mindre bära mig av planen.
Lägger sedan lite is på axelen för det ska bli bättre vilket ger motsatteffekt;
Det blev sämre.

Så jag ringer efter mamma&pappa som efter 10 minuter hämtar upp mig.
Vi kör sedan ut till UMAS och direkt in på akuten.
Där fick vi sedan sitta och vänta i typ 2 timmar innan jag kommer in.
Kommer in, fick vänta i ytterliggare 1 timme.. sen röntkas jag och ännu mer väntan.
Får lite senare mina provsvar som visar att jag har åkt på en kraftig inre blödning,
vid fästet av mitt nyckeben! :( Låter så jävla hemskt.. & sen får jag inte spela fotboll eller anstänga mig överhuvudtaget på minst 4 veckor!!
Hur fan ska jag klara det? Jävla skit asså! :(

Men iaf, vid 4 var vi äntligen klara på sjukhuset så då åkte jag hem.

Tjejerna spelade iaf på bra med positiv känsla alla våra matcher hörde jag, BRA TJEJER! ♥

& nu, har jag precis varit ute och hämtat corre så nu ska vi se film & mysa ikväll! :) iih!

Hoppas ni får en trevlig kväll alla nördar.

/ Lillanilla.                        haaatar alla fotbollskador :( 


Kommentarer
Postat av: malin

lider me dig älskade syster du får vila tänk goda tankar istället inför den 6 juni hoppas verkligen du kan hänga me till götet älskar dig <3

2009-05-22 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback