Match & Mys.

Hallåja!

Idag, vaknade jag först vid 9 tiden när becki väcker mig.. :( haha.
Sjuktligt trött var, sen somna jag om efter ett tag.. lala.

Vid halv 11, stack jag ner & handla bullar sen stack jag hem till johanna.
Där åt det frukost osv, sen stack jag hem igen vid 1 tiden.

Packade osv, sen tog jag mig en powernap vilket becki tvinga mig till :(
MEEN, jag gilla ju läget iallafall ;)

Vid halv 6 körde mamma mig till samlingen inför matchen vi lira ikväll.
Mötte Eskilsminne & vi vann.. suuckers! fittiga spelare.. men iaf, vinsten är vår!
Känns riktigt bra nu när vi kommit in i vårt spel som ett lag.. underbart tjejer!

Efter matchen, stack jag hem.. duscha och sådär sen stack jag till johanna.
Där även jennifer var, så kolla vi film och sådär bara. :)

Nu har jag nästan precis kommit hem.. jag&johanna körde jennifer till svedala..
Så nu är jag reedigt trött..

Har spelat match & tränat varje dag denna veckan förutom i onsdags..
Jag är redigt sliten nu somsagt.. piii! så jag ska sova ut imorgon.. verkligen! :D

Sen imorgonkväll, blir det paaarty i ystad.. kommer säkert bli lika skoj som alltid! :D

menmen.. sängen var det ja.. godnatt gott folk!

/ Lillanilla.                ibland är skilladen mellan kärlek & hat otroliiiigt liten..


Kommentarer
Postat av: malin

festa en söndag hehe puss

2009-05-10 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback