Måndag.

Hejhej.

Idag, vaknade jag vid 10 tiden. :)
Duschade & fixade mig, sen åkte jag&pappa in till stan.
Fixade lite ärenden osv. tacktacktack, du är bäst! ♥

Därefter träffade jag sofia&paula uppe i stan. :) iih!
Vi följde paula till bussen sen gick jag&sofia och käkade :D mums!

Sedan tog vi en runda inom stan för lite shopping, ingen jackpott dock!
Tråååkigt.

Men imorrn, ska jag in till stan imorgon igen och träffa caroline.
Som ÄÄNTLIGEN har kommit hem från prag.. dont ever leave me again!!
Vartenda människa har en bästa vän och min heter caroline åzén! ♥

Annars ikväll, så har jag varit barnvakt åt systerbarnen.
Sen har jag bara varit inne hos syrran och snackat skit. :)
& ja, om dig adde!! hahaha.. nää, skoja bara! :D

Nu, ska jag iaf bege mig till sängs så jag kommer upp imorgonbitti. :) nattinatt.

/ Lillanilla.                    nu är det inte långt kvar.. jag längtar ihjäl mig!


Bild på mina nya glasögon.. vad tycks? :D

Kommentarer
Postat av: malin

mycket fina men du är lika fin utan <3

2009-05-26 @ 08:59:58
Postat av: Cornelia

Riktigt fräsiga ju, haha..

Dom var jätte fina snäckan du klär verkligen i dem.

Puss

2009-05-30 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback