Jobb & träning.

Hejhopp.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. strax innan klockan skulle ringa, perfa!
Hoppa in i duschen, fixa mig & åt frulle.

Sen vid halv 11 körde pappa mig till jobb.
Sen sluta jag kl 4, då kom mamma och hämta mig sen körde vi och handla.

Var hemma vid halv 6 eller något, sen bytade jag om & fixa mig.
Därefter körde mamma mig till träningen.
Som gick skitbra idag tyckte jag.. segt emellanåt när de tar 10 åååår för vissa..
Men annars gick det goodie tyckte jag! :) alla verkar vara laddade inför imorrn.. BRAA! :D

Så dagen har mer eller mindre bara bestått av jobb & träning.
Men skönt har det varit! :D

& nu sitter jag och lyssnar på älskade pussycat dolls.. vem älskar inte liksom!?

menmen, nu ska jag bege mig.. imorrn blir de frulle hos johanna, sedan match på kvällen.

GOOOODNAAATTT!

/ Lillanilla.                be carefull what you wish for....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback