Hatar pollen!

Tjingeling.

Idag, började dagen med att jag vaknade vid 10 tiden.
Fixade lite god frukost och sen såg jag på tv.

Gick sedan ut i trädgården och la mig i solen under förmiddagen.
Riktigt skönt faktiskt.. tills min pollen hann ikapp mig :(
Finns det något värre? Usch.. hatar pollen!

Därefter gick jag in igen o la mig framför tvn bara.. skönt.

Resten av dagen, har det inte hänt så mycket.
Har tränat fotboll nu ikväll, vilket jag känner efter i min mage nu.
Jävla fysträningar varje tisdag.. haha!

Annars har det inte hänt så mycket idag direkt.
Vill ha fredag nu, fredagkväll.. iih! :)

menmen, dags för sängen väl.. sov så gott alla bloggisar.

/ Lillanilla.                sometimes love just aint ' enough '

 haha, sexig bild på mig&jennifer ;)

Kommentarer
Postat av: malin

skitsexig bild syrran haha vad händer på fredag? Snart göteborg så jädra nice

2009-05-13 @ 09:05:17
Postat av: Rebecca

Ses på fredag gumman :D

Postat av: Pernilla

För det gör vi ! :D (L)

2009-05-13 @ 15:40:55
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback