Febrig.

Hejhej.

Idag, har jag inte gjort alldeles för mycket.. haha!

Inte mått helt hundra heller såja :(
Strax innan träningen såg jag att jag hade feber.. usch, hatar att vara febrig.
MEEN, duktig som jag är så stack jag ner till träningen ändå.

Träningen idag gick sjuukt segt, vad är det med mig!?
Lika segt i tisdags.. blää! Hoppas verkligen det blir bättre tills lördag.

Skulle spelat med reservlaget imorgon också fick jag besked på idag..
Dock tacka jag nej eftersom jag först ska jobba sedan till lödde. :)
En match denna helgen får räcka, puh!

Nästa helg, blir det dock måånga.. har cup i staffanstorp, PEPP! :D

Somsagtm, imorrn jobbar jag.. 07.30-15.30 med syrran.. nice!
Sen åker jag direkt till lödde efter jobb, för middag & mys.. iih!

& du, mr suris.. what's up?

Men iaf, nu har precis bäddat nytt i bingen och sådär så nu blir det sängen.

/ Lillanilla.                               I love my girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback