Vårstädning.

Hallåja!

Idag, har det varit vårstädning på g i Oxie kan jag meddela :D
Riktigt skönt att kasta en hel del.. så nu kan nya saker inhandlas!

Har somsagt städat mer eller mindre hela dagen, blev klar vid 6 tiden.
Då kom mamma hem med pizza som vi åt och efter en stund kom johanna hit.

& ikväll har vi bara tagit det lugnt.. ätit kladdis, pratat skvaller, sett greys o sådär :D

Sen när johanna drog hem vid 10, la jag mig i bingen & såg dirty sexy money.
hur faaan kan man bara besluta sig för att sluta sända serien? :(
men ett sånt fuckat slut!? paaallar inte sånt, ahhh! nu är jag sur!

Annars då, ingenting roligt alls.. dagen i sig har varit tråkig..
just därför jag tog tag i städning.. Haha, som ni kanske förstod? :) hihi.

Pratade förresten med Österrike igår.. haha, slitna och bakis var dem ^^
Men det är liiika gott åt er, åker man iväg bara sådär så ska man ha det. ;)

menmen, dags o borsta tänderna.. ha det så bra!

How many times
Are you gonna apologize about the same thing
And how many times can I take you back
When I'm not the one that's doin' wrong
I told myself that I would make some changes
But the more I change there's one thing that remains the same
I can't seem to shake ya
You seem to really have a hold on me
And everytime that we break up
We turn around and make up
This can't go on now
I gotta move on now
It's not the fact that I don't love you no more
But I gotta break this bad habit
Can't take his bad habit no more..

/ Lillanilla.            tingeling tingeling, come on baby shake that thing '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback