Uppdatering.

Tjooo.

Sådärja, nu var det dags igen för en lång uppdatering. ^^

I fredags var det somsagt dags för Leksand borta.
Det började med att Patrik kom och hämta mig vid 7 tiden.

Sen körde vi in till isstadion på samling innan våra 6 bussar skulle avgå.
Bussarna började rulla vid halv 9 eller något.

På bussen vart man rätt seg till en början men det gick över ganska snabbt. :)
& på bussen var även stämningen på topp, som alltid!

Väl framme i Leksand var vi strax innan 7.. & vem hoppar på mig direkt om inte Paula?!
Tacka gud att du fanns där den kvällen gumman.. du är underbar!

Matchen i sig, var verkligen som en avgörande match ska vara.. spänningen var på topp!
Tyvärr slutade matchen inte så lyckat.. riktigt jobbigt att trilla på mållinjen sådär. :(
Men det är bara att ta nya tag inför nästa säsong! All heder till MIF trots allt.

Vägen hem var ganska seg.. det blev inte många timmars sömn, men lite fick man iallafall.
Även trevligt sällskap där bak.. i bakre med den såkallade Kurva 8! haha. :)

Blev även en trip down memorylane.. känns jättebra med vänskapen nu.

Väl hemma var vi ungefär vid halv 9 på morgonen på lördagen.. sjukt vad trött man var då.
Speciellt när Robbe gav mig hela 5 cm HÖGST att sova på under hela resan.. fyfan för dig! :P

Mamma hämtade mig iallafall när vi kommit hem, sen körde vi och handlade frulle osv :)
Sen tog jag mig en sjukt skön powernap i 3 timmar, vilket verkligen var behövligt.

Vid halv 5 tiden körde Pappa mig hem till Dennis, där även Ralle befann sig. :)
Blev lite skitsnack osv, sen stack Dennis iväg och lira hockey med sitt jobb..
och då bestämde sig jag&ralle oss för att köpa mat från Svea.. vilket satt så jäävla fint!

Vid 7 tiden kom Johanna och hämtade mig&ralle sen körde vi och handlade lite onyttigheter :D
Sen efter en stund kom även Jennifer :)

Sen även dennis&strinnö när deras match var klar.. :)
Sen såg vi melodifestivalen och sådär.. hemska låtar dock, men jaja!

& sen hann vi även med att se 3 filmer.. är det filmkväll så är det ;)

Vid 4 tiden!!!! stack folket hem och då somnade jag&dennis direkt :P

& i söndags, vaknade vi vid 11 tiden.. eller dennis gjorde, sen gick han ner och handla frulle.
Sen väckte han mig när han kom tillbaka :)

Sen åt vi en god frulle o sådär, och fixade oss sedan.
Åkte sedan in till Malmö och kollade på lite bilar.. :)

Vid 2 tiden, körde han mig hem och sådär.
Sen tog jag det bara lugnt under dagen.. rätt skönt faktiskt.

Vid 7 tiden, kom Dennis och hämtade mig igen.. sen körde vi och åt på en kinaresturang. :)
Riktigt gott faktiskt.. & otroligt mysigt. ♥

Sen körde vi hem igen och såg bingolotto och beck med mamma&pappa. :P
Faktiskt jättetrevligt. :)

Sen däcka vi vid 11 tiden.. sjukt trötta.

& i måndags, vaknade jag inte ens av att Dennis åkte iväg till jobb, var sjukt trött :$ hihi.
Sen gick jag upp vid 12 tiden.. sjukt skönt o sova länge :)

Sen under dagen gjorde jag inte ett smack.. vid 4 tiden, kom Dennis och hämtade mig..
Sen körde vi och handla lite och sen hem till honom.

Vid 7 tiden, gick vi hem till hans mor på middag :) Vilket var jättegott & jättetrevligt.

Vid 9 tiden gick vi hem för då var vi enormt trötta så vi somna gott då.

& idaaaag, vaknade jag först när Dennis stack till jobb.. sen kunde jag inte somna om :(
Riktigt jobbigt.

Så halv 8 imorse gick jag upp och ordnade en stor nyttig frulle till mig :D
Sen fxade jag mig osv, och stack in till stan och mötte upp Johanna. :)

Efter det, gick vi och åt på MAX.. så jääkla gott, fyfan! :D
Sen blev det en massa shoppshopp :D Vi mötte även upp Caroline.

Shoppade en hel del idag, vilket jag blev sjukt nöjd med :D
Ett par fredperryskor, örhänge, polokofta, klänning och en blommig söt tröja :)

Sen ikväll har jag tränat fotboll, riktigt skönt o komma igång med kroppen igen :)
Sen kom Mamma och hämtade mig efter träningen.

& efter 5 min, kom Dennis hit. :) Sen nu, har jag precis duschat typ.. och ska snart lägga mig.
Ska hoppa på surgubben som ligger i sängen just nu :) hihi.

Imorgon, ska jag en sväng till Lödde.. och fira Rebecca som fyller 20 :)
Sen får vi se vad dagen mer att erbjuda. :)

menmen, nu är det dags o borsta tänderna somsagt.

/ Lillanilla.            This time, it's the real thing.

  
  
Finns en massa bilder från Leksandresan, men jag orkar inte lägga in fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback