Jobbiga tider.

tjena.

Idag är det Söndag, och det märkt tydligt.

Vaknade 8 imorse, skulle upp och jobba men sen ringde dom och bad mig sova vidare.
Vilket var riktigt skönt, så jag sov tills typ 10 eller något.

& idag, har jag faktiskt inte gjort ett smack.
bara varit hemma hela dagen och låtit tankarna spruda.

Beslutet jag tog inatt var jobbigt, merän jobbigt.
Det jobbigaste är nog att se dig såhär.. var inte meningen och göra dig ledsen.
Allt känns bara skit förtillfälligt.. och det sista jag vill är att det ska gå ut över dig.
Jag behöver finna mig själv, innan jag kan finna något i oss.. & jag hoppas att du förstår det.
Du betyder oerhört mycket, det finns ingen som du.. glöm aldrig det. ♥

Nu, ska jag ner och se film med mamma.. för hon är trots allt världsbäst!

/ Lillanilla.                why does everything have to be so complicated?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback