Helgen som gått & halva veckan.

Hallåja!

Sådär, nu har även denna helgen rullat förbi oss. :)
& vi är nu inne på ännu en ny vecka.

I lördags, vaknade jag upp när sandra smsa mig och tvinga med mig till helsingborg.
Så jag duscha&fixa mig snabbt, sen körde mamma mig ner till tåget.

Men då var sandra visst försenad.. (ovanligt ^^) så vi tog bussen in till stan istället.
Sen tåget därifrån til helsingborg.

Jävla dryg resa om jag får säga mitt, AAALDRIG dit igen.. var verkligen inte värt det! :P

Gick omkring några timmar på Väla iallafall, hittade dock inget speciellt.. menmen.

Åkte hem vid 6 tiden och var hemma vid halv 8 typ.
Sen blev det duschen & fix snabbt som attan.

Gick sedan ner till och hoppa på samma tåg på sandra&rebecca satt på.
Sen åkte vi in till malmö & hem till jennifer där hon & johanna befann sig.
En aning onyktra dock? ;) Haha.

Sen blev det lite dricka osv hemma hos jennifer, sen kom taxin och sen vidare till slagt.
På slagt träffade man en hel del som vanligt.. b.la grabbarna, fulla som fan :D haha!

Sen dök även en full ralle och en full dennis upp på slagt.. haha, galet.
Drinken dennis bjöd mig på var dock godast någonsin.. waaaammiiii!

Vid 5 tiden, delade jag, ralle & johanna en taxi hem.. och då däcka jag typ rätt snabbt.

& i söndags, vaknade jag vid 1 tiden..
sjukt skönt o sova ut, men ändå var jag stenbakis när jag vakna :(
Gick upp & tog mig en lång dusch.. sen käkade jag osv :)

Vid 5 tiden dök helt plötsligt dennis upp, haha :) Sen chillade vi och så bara.
Åt sedan middag med mamma&pappa.. grillat, underbart gott! :D

Efter maten, kände jag att jag ville visa mina skillzzz för dennis så vi gick ut och lira fotboll.
& han var impad.. såg man på långa vägar ;) haha, eller något..

Sedan tog vi oss en promenix och gick och handla glass sen såg vi bara på tv och sådär. :)

& i måndags ( igår då. ) så vakna jag vid 10 tiden.. & under hela dagen gjorde jag inget typ. :)
Ellerja, vid halv 4 stack jag och hämta systerbarnen sen var jag barnvakt en stund.

Vid 7 tiden kom johanna och hämta mig sen körde vi till Entré för lite shopping.
Blev dock ingen.. hitta inget typ. :( ganska bra för ekonomin, menja.

Sen blev kvällen ganska lugn framför tvn typ.

& idag, har jag först varit inne i stan på möte angående min utbildning jag ska påbörja till hösten.
Skrev på lite papper för Malmöstad osv idag, kändes riktigt bra :) hihi.

Sen mötte jag upp jennifer för lite fika och skvaller.. sen blev det även lite shopping.
Dock inget för mig.. shit, kryss i taket tänker väl alla.. haha :D

Åkte hem vid 2 tiden, sen gick jag in till syrran och snacka lite bara.
Hjälpte henne att leta efter ngn resa till sommaren osv.

Vid 5, fixade jag lite maud osv.. sen var det fotbollsträning ikväll.
Förövrigt så är mina vader typ döda nu.. haha, menmen.

Så nu sitter jag bara här och lyssnar på en klassiker inom hockeyn..
Friends - Vi är vänner, vi är friends.. minnen, många minnen. :)

Blir nog alldeles strax sängen skulle jag tro, är rätt sliten.
Sen imorgon, blir det fika med caroline iaf.. sen får vi se vad som händer på kvällen. :)

menmen.. godnatt allihopa.

/ Lillanilla.                      löften som du inte klarar av att stå fast vid....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback