Helg.

Helluuu.

Idag är det Fredag och det är helg.. ellerja, det är lördag nu, men iallafall! :D

Vaknade vid 10 tiden idag, ellerja först 9 sen somna jag om till 10.
Gick upp och åt frulle osv,nyttig frulle t.om.. jeppjepp, ni hörde rätt.
Måste börja satsa in för Magaluf 09 nu.. bara 19 veckor kvar.. gaalet! :D

Vid 3 tiden stack jag och hämtade mina systerbarn på dagis&fritte.
Sen var jag barnvakt en stund åt dem också.

Vid 6 tiden stack jag hem till Johanna, my babe.
Vi käkade gyrostallrik/pizza tillsammans med hennes familj och sådär.

Sen körde vi hem till mig, hämta min dator där jag laddat ner Fredagen den 13.
& fyfaaan vad äcklig den var.. jävla tur att vi inte såg den på bion :$ jag hade dött!!

Sen såg vi även Hundtricket och Reise your voice.
Alla filmerna var sjukt bra iaf, så Tack för en jättemysig kväll gumman.
Det behövdes verkligen. ♥

Nu kom jag precis hem typ och jag är sjukligt trött just nu.
Så därför blir det strax bingen känns det som.

Fick ett litet dampanfall förut.. men jag är så jävla trött på henne nu.
varför inte bara ge upp!!??Jag förstår verkligen inte..
Jag vill inte tro att du ljuger, men vad ska man tro när man läser sånt?
Jag litar på dig, men något är fel.. jag vet bara inte vad.. tyvärr.
Nej usch, det känns jättejobbigt när jag tänker på det bara.. så därför låter jag bli.
Hoppas bara att allt löser sig, men det lär det göra.. såsmåningom, förhoppningsvis.

Nu blir det somsagt sängen.. den lockar mycket just nu, godnatt gott folk.

/ Lillanilla.                   .. love? is it for real or is it just a game that you play?


hahah, denna bilden skattar jag bara åt.. vad är det med ralle, dennis och sofia & mitt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback