Fredag.

Tjoho.

Idag är det fredag, wiho.. eller något.

Igår, åkte jag in till stan och mötte sandra vid 1 tiden. :)
Sen gick vi till hennes salong ( där hennes skola är. ) och fixade mitt hår.


Hon gjorde massa prover på mitt hår och sedan färga hon även till, till svart. :D
Ellerja, mörkt.. först kände jag att det inte alls var jag, men nu så.


Igårkväll, kom dennis hit vid 6 tiden.. sen körde vi och käkade. :)
Blev mat på kniv&gaffel faktiskt, gott.


Sen körde vi hem till mig igen och pratade en hel del.
Det känns fortfarande som jag inte förstår.. jag vill inte förstå helt enkelt.
Usch, nej.. jag orkar inte..

dennis stack sedan hem vid 9 eller något.
sen hade jag ett långt terapisnack med mamma och sådär.

Somnade sedan vid 12 eller något, lagom trött.

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.. och hade 13 nya sms på mobilen? HAHA, sjukt.

Duschade & fixade mig, sen stack jag in och träffa sandra i stan.. käkade lunch och så.
Sen blev det lite shopping.. såklart.

Vid halv 2, tog jag bussen hem till johanna.. sen chillade vi bara.
Snackades en massa och såg tv.. tack för du finns!

Vid 5, kom mamma och hämtade mig.. sen körde vi och handla mat osv.
Sen hem, duscha och fixa mig igen.

Vid halv 8, kom johanna och hämta mig.. sen körde vi och hämta jennifer :)
Sen vidare hem till dennis, & där  befann sig strinnö och ralle.

Sen skulle dom ner och handla något att ha till filmkvällen så vi följde med dom.
& sedan vidare hem till dennis igen.. såg någon film, ändå okej.
När jag fatta den till slut.. haha.

Strax därefter körde jag&johanna till lund och hämta hennes moder.
Sen tillbaka till dennis igen.

& nu har jag precis kommit hem.. johanna släppte nyss av mig här hemma.
Och just nu är jag enormt trött alltså.. och helt förvirrad.

Jag känner verkligen att jag kommer inte orka med denna siutationen.
Det tar hårt på mig, vilket jag inte trodde. Jag finner inga svar på det ens.. tyvärr.
Det är bara jättejobbigt just nu, allt bara försvann.. så snabbt, jag förstår ingenting....
Trodde jag kände dig.....

Jag är verkligen evigt tacksam att jag har mina tjejer nu iallafall.
Vad skulle jag gjort utan dom? Ni är världsbäst, allihopa! ♥

Nu, ska jag iallafall gå och lägga mig och försöka sova bort all skit. GODNATT!

/ Lillanilla.                Big girls dont cry... I guess i'm not a big girl then...


Kommentarer
Postat av: syster

naaw finns här för dig dag som natt även om jag ej bor hemma. by the way henke karlsson pussar mysigt haha jag trodde fan skulle dö krama han o höglund o fick puss på kinden av henke hehe love yaa

2009-03-28 @ 07:57:52
Postat av: Robbe

wow! 13 sms! SJUKT POPPIS ! haha. :D

2009-03-28 @ 19:44:20
Postat av: syster

klart nilla är poppis robbe bobbe haha trodde jag du visste jag fick en dejt med henke i fredags det du :p / Malin

2009-03-29 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback