Barnpassning av en sjuk Linus.

Hejsan.

Imorse, vaknade jag&dennis vid halv 7 som vanligt :)

Men oj, kanske ska uppdetera om gårdagen först.. haha.
Tillbringa dagen ute bland frisk luft och sådär, sjukt mysigt.

Sen lagade jag god middag och sådär, sen kom dennis hem och åt :)
Sen kollade vi bara på tv och sådär under kvällen.

& idag vaknade vi somsagt halv 7.. sen stack han till jobb och jag in till syrran.
Skulle passa linus idag då han är sjuk.. den lilla sötnosen.
Så vi har myst hela dagen.. sett film, byggt lera, spelat spel och ritat :D hehe.

Vid 5 kom syrran hem, sen blev de lite terapitalk och sådär.. tack! :)

Vid halv 7 kom Johanna och hämta mig sen körde vi vidare till Entré.
Checkade läget där och de första jag får syn på är ett par fina skor och världens finaste väska.
Jag ville dö, meen.. väskan ska bli min, IMORGON! <3 sjukt kär!

Påvägen hem från Entré hörde vi inom Maxi med sen släppte Johanna av mig hemma :)
Och nu sitter jag här, sjukt tråkigt har jag.. menja :D Haha.
Får väl ringa och plåga någon snart.. lala.. jag vet vem :) hihi.

menmen.. imorgon, så får vi se vad som sker.. ska iaf träna med johanna och fixa naglarna.

Ha det så bra och godnatt.

/ Lillanilla.         Rebecca, tack.. för du lägger fram saker på det rätta sättet.. <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

allt för dig gumman :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback