Torsdag.

Tjena.

Idag är det torsdag & snart är det äntligen helg, SOM jag längtar! :)

Har jobbat idag, 8-16 därefter blev det hemgång.
Var hemma vid 5 eller något, sen hade jag update samtal med joh. ♥

Sedan blev det fika hos syrran med vår kusin. :)

Annars ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på vänner och sådär.
Sitter här just nu och är sjukt trött asså.. haha, mina ögon går i kors.
Har varit en väldigt stressig vecka kan jag säga.
Sen tror jag att all stress och panik man hade förra veckan slagit ut nu.. haha.

Menmen, snart är det helg iaf och det ser vi fram emot. :)
Imorgon blirre mys med corre, sedan utgång med tjejerna på lördag.. ohyeah! :D

Funderar starkt på sängen nu.. en dusch & sen bingen.. ohyes, låter väldigt bra.. hihi.

trevlig kväll allihopa.

/ Lillanilla.                     there's nothing else I can say '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback