Söndagsmys.

Tjenixen.

Idag är det Söndag och det innebär Söndagsmys.

Igårkväll, var vi somsagt hemma hos martin och umgicks.
Det var riktigt trevligt faktiskt.. dock flippa martin och christoffer ut, haha.
& jag ägde dem på skitgubbe.. haha!

Vid 3 tiden körde christoffer mig hem o sådär, hihi. :)
Sen somna jag efter några sms när jag var hemma, hihi.

& idag, vaknade jag vid 11 tiden.. och gjorde inget speciellt.

Sen resten utav dagen har jag inte gjort mycket mer, haha.
Skulle åkt iväg o kollat när martin o comp. spela golf men jag orka inte :D haha.

Men nu ska jag fixa lite här, sen kolla på hannibal som börjar nu kl 9.. kommer dö, men tja!

/ Lillanilla.                i'm looking at you and my heart loves the view '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback