Ny Vecka.

Hallåja!

Nu är det Måndag & det innebär Ny Vecka.

Imorse vakna jag kl 6, fixa mig osv sen stack jag till jobb.
Jobbade mellan 7-15.30 idag, sjukt skön dag faktiskt :)
Förutom all smärta i halsen och min förkylning :( iish!

Men iaf, efter jobb åkte jag hem.. och bara tog det lugnt.
Käkade sedan middag med familjen och sådär.

Vid halv 7 stack jag in till stan och träffade caroline på en kvällsfika.
Hur mysigt som helst.. som vanligt. ♥ äälskar dig bästis!

Vid 9 tiden stack jag hem.. och såg lite film med mamma och nu sitter jag här.
Har precis duschat och sådär, sköönt! :)

Handlade även lite idag, ett par uuursöta lila sommarskor och ett par shorts :)
Dags o handla lite sånt inför Magaluf nu.. lääängtar ihjäl mig alltså!!! :D

Imorgon dåå.. jobb först, halv 8 - 16. sen hem och fixa lite inför midsommar. :)
Sen kanske ner och träna med johanna.. sjukt sugen faktiskt.. iaf en powerwalk! :D

menmen.. nu kallar faktiskt sängen, godnatt gott folk!

/ Lillanilla.               uuuunderbara dagar att se fram emot.


HAHAHA, ääälskar denna bilden från slagt på mig, caroline & johanna.. :D
- har spritens vänner haft möte..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback