Midsommarafton.

Hallåja! :)

Igårja, då var det Midsommarafton. :)

Jag vaknade vid 10 tiden, sen käkade jag osv.

& vid 1 tiden åkte jag&johanna in till malmö och handla middagen inför kvällen.
Sen hemåt igen.

Duscha och fixa mig, sen stack jag hem till johanna. :)
vi fixade med mate osv sen satte vi oss och käkade.
Hade en supermysig middag, bara hon o jag.. hihi :D

Vid 6 tiden kom även jennifer dit, och då kom jävlar i det spriten fram..
Vi hade nog allt framme kändes det som ;) grr.

Sedan satt vi och drack, sjöng singstar och en massa annat tills halv 11 typ.
Då kom mange, adde och jocke och hämta oss sen körde vi till christoffer som hade fest.
& det blev mycket röjj där.. både på det ena & det andra sättet.. ;) HAHA.

Tillbringa iaf kvällen där.. träffa en massa folk som man hände ifrån oxie där, jättekul! :)
Faktiskt en väldigt lyckad midsommar om jag får säga mitt.
Speciellt slutet av kvällen.. hihi, som du sa.. gammal kärlek rostar aldrig.

menmen, vid halv 3 tiden åkte jag&tjejerna hem.
& jag däcka verkligen dirr när jag kom hem :D hihi.

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.. ändå pigg :D
åt frulle o såg vänner bara. sen vid 12 stack jag till johanna är jennifer o hon befann sig.
Vi chillade bara och såg tv och bytte info angående gårdagen ;) grr.

Sedan åkte vi och käkade bakismat.. LOOVE IT! :D
Därefter åkte jag in till stan och träffa sofia.. min fia. :)

Vid halv 6 tiden åkte jag hemåt o sådär :)

Duschade sedan och fixade mig och vid 9 tiden kom martin och hämtade mig så körde vi ut till höllviken.

Sedan efter en stund kom christoffer och micke också, och efter en stund nemo :)
& sedan satt vi där och drack o sådär.. iaf någr av oss. :)
jag satt o drack cider med martins mamma.. haha, sjukt trevligt :D

& nu e vi hemma hos martin och dricker ännu mer :D haha.
det kommer bli naaaajs.. & jag gillar läget som fan. ^^

Nu ska jag dricka killarna under bordet. lala :D

/ Lillanilla.                 you blow my mind away '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback