Jobb it is.

Haaj!

Idag, vaknade jag vid halv 7 tiden.. riktigt trött.
Inte sovit för bra inatt pga min hosta.. usch! :(

Men iaf, imorse hade jag tid hos doktorn osv..
Lite saker att ordna inför magaluf osv :)

Därefter åkte jag vidare till jobb.. började 9 & sluta halv 4.
Rätt chill dag, fast den gått ovanligt långsamt?
Antar för att det inte varit så mycket sol idag.. haha.
& ja det stämmer faktiskt.. man är gladare & dagarna går snabbare när solen e framme.

Efter jobb, GICK jag upp till gustav adolfs torg.. duuktigt!
Sen in på ving och betalade sista delen av resan.. 1 månad kvar!!!! :D
Jag kan inte fatta det.. om 1 månad sitter jag väl på ngn resturang askalas :( HAH.

Sen gick jag och kolla lite rundor i stan och sådär :)

& under kvällen har jag inte gjort för mycket.. varit barnvakt o så bara.

Har även varit så jävla irriterad hela dagen.. fattar mig fan inte på folk ibland!!
OOOH, ooorkar inte.

Imorgon, ska jag jobba.. öppning, dvs halv 7 - 14.
Sen vidareo möta jennifer. ♥ & fixa naglarna sen lite shopping :)

& imorgonkväll blir det förmodligen att se matchen hos jenna med töserna :)
sen kanske träffa christoffer en stund på kvällen.. hihi. :)

menmen, nu ska jag iaf duscha och fixa lite.. sen sängen tidigt idag. HOOOJ!

/ Lillanilla.        if you think you're so hot, then baby show me what you've got. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback