Helgens händelser.

Tjoo!

Ja, här kommer helgens händelser.

Igår, vaknade jag vid 12 tiden.. skönt!! :)
Gjorde inget spec under dagen faktiskt.. tog det bara lugnt.

& kvällen tillbringa jag med jennifer&johanna hemma hos mig.
Vin, musik och myycket skvaller.. looove it! :D & jag älskar er. ♥

Vid 1 tiden eller något droppa även ralle in, haha :)
Snackade lite och sådär, sen åkte dom hemåt.

Då la jag mig i soffan och såg på lite vänner och sen däcka jag. :)

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.
Åt frulle osv med familjen sen hoppa jag in i duschen.. fixade mig & åkte till malmö.

Träffade upp en arbetskamrat och körde sedan vidare till Sjöbo & hem till chefen.
Bjöds på fika och sådär, mycket trevligt :)

Var hemma vid halv 6 eller något och då passade jag bara på att ta det lugnt :)

Käkade sedan middag & sen kom johanna förbi en snabbis också.
Därefter la jag mig i sängen och såg på film bara.

& nu ikväll har jag inte gjort något särskilt.. haft updatesamtal med paula, mitt hjärta.
Du förstår dig alltid på mig, hur jag än mår och vart jag än står.. tttack! ♥

Nu, ska jag iaf ner och ta av mitt smink & borsta tänderna sen blir det sängen.
Jobb imorgon, 7-15.30 sedan blir det mys med caroline på kvällen. ÄÄLSKAR DIG!

menmen, sleep tight ^^

/ Lillanilla.           1 månad kvar tills jag fyller år & 41 dagar kvar till Magaluf!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexy;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback