5 - 7 juni.

Tjingeling!

i fredags, jobbade jag först mellan halv 7 - halv 1.
Riktigt chill.. älskar när förmiddagarna går så snabbt, hihi.

Efter jobb kom mamma och hämta mig, sen gjorde vi lite ärenden o så.
Sen hemåt, så packa jag lite osv sen duscha jag & fixade mig.

Vid halv 4 körde mamma mig in till stan så mötte jag upp sandra&caroline.
Sen gick vi vidare ner till cyber för att se deras utspark :)
& visst sparkades dom ut; jennifer, johanna, sofia, paula & jenna.
Helt underbart.. mina tjejer, ni är bäst! ♥

Efter utsparken följde vi tjejerna till deras flak och typ 1 miljon bilder togs, haha.
Efteråt, stack jag, sandra och caroline snabbt inom stan.

Därefter vidare mot lokalen där jennifer skulle ha sin student :)
& till slut anslöt även en full jennifer, hahah :D riktigt kul!

Sen tillbringa vi hela kvällen där mer eller mindre :)
Tills klockan 11, då vi stack vidare till sanna&jenna.
Sen vidare mot chokladfabriken där studentfesten skulle vara.

Sen blev det att shaeka rumpa med tjejerna.. riktigt ball :D haha.
tuuusen gånger grattis jennifer, sofia, johanna, paula & jenna

Vid halv 2 kom glenn och hämta mig&caroline :) tusentack!
Sen åkte vi och käka sedan hem. Somna riktigt gott iaf :D hihi.

igår, vaknade jag&caroline vid 9 tiden.. då packa jag osv.
Sen vid 10 stack caroline hem och sen åkte jag, mamma, pappa & malin iväg.

Vi körde upp till göteborg med hela släkten lundberg :)
Kom fram till göteborg vid 1 tiden.. sen blev de dusch&fix snabbt.

Strax därefter stack vi ner till liseberg i det underbara vädret.. iih :D
Skulle först shoppa lite nere på nordstan var de sags men vi sket på det.

Tillbringa sedan heeela dagen & kvällen på liseberg med släkten.. riktigt mysigt.
Vilka jäkla karuseller dom fått in.. & jag satte mig i nån av dem :( ångest.
Fast, dom var trots allt riktigt roliga. :D

Vid 11 stack vi hemåt till hotellet igen och fortsatte i baren med mina kusiner ;) haha.
Var ju tvugna att sörja den sämsta matchen nånsin.. förhelvete!!!
Alltså, okej.. vi hade bra spel, MEN att sätta källström på en sån straff!?
Det är så jävla stört i mina ögon.. att lägga en sån straff krävs nerver..
och dom nerverna har folk som bl.a henke & zlatan..men FAN HELLER källström..
nej, tack & hej vm liksom.. känns ju bra? eller något... bläää!

Men iaf, efter en stund i baren gick jag ut en runda och träffade max. :)
En killkompis jag har känt länge som bor i göteborg.. vi gick en promenix och så.
Riktigt mysigt väder ju.. hihi. Underbart att träffa dig igen max.
Snart är det sommar ju och då ska jag visa dig Malmö runt som du visa mig göteborg! :D

Efter det, gick jag upp till min kusins hotellrum och chilla bara :)
Sedan däcka jag vid 3 eller något, riktigt trött.. haha.

Vaknade sedan 9 imorse.. ändå pigg :D
Sover så jääkla gott i hotellsängar alltid.. haha, kmr dö i magaluf.. men jaja! ^^

Gick iaf upp och åt den godaste frullebuffén idag.. åt som en häst :$ lalala..

Vid 11 tiden körde vi hem och var hemma vid 1 tiden.
Sen har jag bara chillat resten av dagen.. skönt faktiskt.
Har varit så pass mycket hela veckan att man är lagom slut nu liksom, haha.

Imorgon, så ska jag först jobba.. halv 7 - 15 sen hem och fixa osv.
Sen in till stan och käka på Mando och fira caroline som fyllde år igår :D iiih!
Grattis bästis, du är världsbäst.. jag älskar dig mest. ♥

SÅ NUU, är uppdateringen äntligen klar.. haha. fyfan :D sjukt.
Men jag lovar, jag ska bättra mig nu.. men som ni förstår har jag bara inte haft tid.

ppsst, alla bilder från caroline och jennifers stundent kommer.. har bara fått 5 st, haha.

men nu ska jag hoppa in i duschen sen titta på någon film.. ha en trevlig söndagkväll.

/ Lillanilla.                            the old me is dead and gone '

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback