29 - 31 maj.

Tjoho.

Jag antar att uppdateringen blir lättare om jag delar upp den lite, haha.

Den 29 maj, jobbade jag hela dagen 8 - halv 4.
Därefter, stack jag vidare till jägersro där jag träffa caroline. ♥

Sedan gick vi och käkade på kniv&gaffel, jättemys.
Därefter fixade vi lite saker inför hennes student och sådär.

Senare, kom mamma och hämta mig.. sen handla vi lite och körde hem.
Jag hoppade in i duschen & fixa mig lite, packa osv.

Sen åkte jag iväg hem till paula ♥ på lite fix och förkrök. :)
Riktigt mysigt var det.. hihi.

Vid 11 kanske kom erik samt hans 2 kompisar till paula :)
Sen blev det ännu mer krök, aaalltid nice!

Vid 1 kände jag dock att jag började må cpilla.. alltså, enormt.
Jag förstod själv inte vad som hände för det var verkligen hemskt.

Kom iaf hem, sen somna jag gott.

Vaknade upp dagen efter, den 30 maj.
Och jag mådde ännu sämre.. låg sedan i sängen hela dagen.
Kunde inte röra mig, äta eller dricka.. allt bara kom upp direkt.
Även fast jag inte åt eller drack någonting överhuvudtaget.
Det var somsagt, verkligen hemskt.

Låg och var kass från 9 på morgonen tills 11 på kvällen :( uschusch!

Vaknade sedan upp på söndagen, den 31 maj och mådde väl hyffsat då.
Spydde inte mer, men illamåendet var dock kvar.. usch.
Men, jag var verkligen glad att jag inte spydde mer för det var bara nasty.

Efter dessa 48 timmar insåg vi att jag blivit matförgiftad.
& att det förmodligen var på kniv&gaffel där jag åt kyckling, USCH!
Där ska jag ju aldrig äta igen, den saken är säker.

Detta var slutet av min majmånad 2009.. haha.
Nu ska jag göra ett nytt inlägg för början av juni 2009 :)

hörs strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback