You know it's just a little to late.

Tjoho.

Rubriken är solklar, faktiskt.. det är det ända jag kommer säga.

Idag, har jag jobbat.. sen bara tagit de lugnt här hemma.
Har inte haft orken att göra mycket annat, om sanningen ska fram.

Jobbade mellan halv 9 - 16 idag.

& imorgon, blir det jobb igen sen fotbollsträning på kvällen.

Under kvällen har jag även haft ett telefonsamtal med min göteborgare.. ;) haha!
Max.. one of a kind, DUM som han är.. hahah, ibland! :D
För ibland kan han faktiskt vara riktigt snäll med..
Som att gå och möta mig i göteborg en sen lördagkväll, lala :)

menmen, nu har jag babblat på vad jag ska ikväll.. nattinatti.

/ Lillanilla.                     GE MIG MAGALUF NU NU NU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback