Utgång samt barnpassning.

Hola :)

Glömde visst att uppdatera igår, lala.

Igår, vaknade jag utav att min systerson kommer in o väcker mig kl 9.
Dock var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle va, hehe.

Sen åt vi god frukost osv, jag och mina systerbarn.. hehe.
Därefter gjorde vi oss i ordning och åkte in till toys.

Vi gick där någon timme så barnen fick välja en leksak.
Så det gjorde dem, sen gick vi och käkade lunch.. :)

Därefter åkte vi hem igen och barnen sprang ut och lekte.

Senare mot kvällen så kom tjejerna på förslaget att vi skulle dra ut.
& visst blev det mot, mot etage.

Vid halv 10 tog jag bussen hem till jennifer där sandra och amanda var.
Sen gick jag och mötte upp paula. :)

Därefter gick vi hem till jennifer igen.. & började partaja och fixade oss.

Vid halv 1 tiden stack vi iväg.. jag, jennifer, paula, amanda, sandra och johanna.
& väl inne på etage mötte vi upp caroline, sara, emilia och jenny.

Så det blev party och dans all night long.. :)
Haha ellerja, bara tills halv 3 för min del sen stack vi hem.. jag, jennifer & joh.

När jag landa hemma hos min syster igen skickade jag hem mamma och däcka.

& idag vanade jag och barnen upp vid 9 tiden.
Dock inte trött då iheller, skönt! :)

Vi åt frulle och sådär sen har vi bara tagit de lugnt under dagen.

Måsen kom hit innan och fika och snacka skit om helgens bravader ;)
Sedan kom även johanna. ♥

Vid 7 tiden stack jag iväg och tränade fotboll vilket faktiskt gick bra ikväll :)
Hoppas att det kommer tillbaka nu, hoppas hoppas hoppas!!

Fick även veta idag att de från laget som är på ishöjcup spelar final på torsdag.
Ta nu hem skiten tjejer.. röööjjj!

Nu, sitter jag här och nördar samtidigt som jag ser vänner :)
Ska strax lägga mig faktiskt sen fixa och dona en massa imorgon.

Imorgonkväll kommer även min syster hem så då ska jag ta tag i packningen.
Jag kan fortfarande inte förstå att det bara är 4 dagar kvar tills vi åker.
JAG ÄR SÅ SJUKT LADDAD!! :D

hur som helst, det var dags för sängen ja.. take care.

/ Lillanilla.            do not tell your friends that you're happy when you're not '

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback