This life.

Hejdär.

Nu kommer en uppdatering om helgen :)

i lördags, var jag somsagt först i stan osv med måsen. :)
sen när vi kom hem så tog jag mig en lång powernap, love them!


Vid 8 tiden kom måsen hit och då tog vi ett glas vin tillsammans.
Jättemysigt, hihi. :)

Efter en stund kom gumsi och hämtade oss och körde oss till martin. :)
& när vi kom dit så lirade martin, jonas, micke och tias kubb.. haha.

jag&måsen gick upp till martins lägenhet och fortsatte på vårt vin.. lala.
Och efter en stund kom även killarna upp.

Därefter lirade vi ölspelet.. och fyfan att man alltid ska bli fullast på stället för det? :( HAH!
Menmen.. tur man roar någon iallafall, haha.

Senare dök även nemo&henke upp, :) trevligt.
henke även med mat.. och det gilla vi! :D

Därefter blev det lite drama drama.. men, det var vi väl förberedda på, ellerhur måsen? ;)

Sent in på morgonen (jag minns inte tiden. ) stack vi hemåt.
Och jag kan meddela att jag däcka rätt fort.. haha! :)

igår (söndag.) så vakna jag upp vid 12 tiden.. och hade en enorm bakfylla.. haha!
Så jag var bara uppe i en timme sen somna jag igen och vakna 5 på eftermiddagen, haha!

Under kvällen, kom johanna ♥ hit så mös vi och såg film.
Sen stack hon hem vid 1 eller något.. och då såg jag på lite vänner innan jag somna.

& idag.. vakna jag vid 10 tiden, helt utvilad :) jätteskönt!
Sen har jag ägnat hela dagen åt att rensa och storstädat rummet.
& vilket jäkla bra resultat.. hihi :)
Fick bara en kick idag, haha.. dammat, tvättat golv och dammsugit.. jeppjepp.

Och kvällen har jag tillbringat hemma hos johanna, tsm med henne & jenny.

Vi har spelat buzz, sjungit singstar och kollat på film :)

Det har varit supermysigt.. thanks girls! ♥

När klockan slog tolv, plinga min mobil till 8 gånger.. dvs 8 sms.
Smsen löd av grattisms.. tack allihopa som redan grattat mig :)
Spec till jennifer som gjorde det från Italien.. världens bästa, love you! ♥
& till christoffer.. baaby!

Så nu är det officielt min födelsedag.. fan, 21 år.. åångest!
Kunde det inte stannat på 20? haha.

menmen.. nu blir det dock sängen här.. så jag kommer upp imorgon :) hihi.

godnatt folket.

du skrattar åt mig för att jag är annerlunda,
men jag skrattar åt dig för att du är som alla andra.


/ Lillanilla.                  grattis till mig.. hihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback