Jobb & mys.

Hallåja!

Imorse, vaknade jag vid halv 7 tiden.. och var sjukt trött, haha.
För ovanligheternas skull ellerhur? :D

Men iaf, jag fixade mig och sådär sen begav jag mig till jobb.
Jobbat mellan halv 8 - halv 3 idag.
Fördelen med att vara barnskötare med detta fina vädret är att vi enbart är ute,
från 9 på morgonen tills halv 6 på kvällen.. haha, love it! :D

Efter jobb, stack jag upp till stan och fixa naglarna..
Så nu känner jag mig som en människa igen, haha! :)

Därefter gjorde jag lite ärenden osv uppe i stan.
Sedan åkte jag hem.

Blev en snabb runda, hann byta om o fixa mig lite snabbt sen åkte jag igen.

Denna gången även till stan igen och träffa caroline.
Sen gick vi ner till lillatorg och satte oss där och mös :)
Du är världsbäst darling, love you long time. ♥

Så idag har dagen helt enkelt bestått av jobb & mys.
Vilket är wunderful :) lala.

DOCK, är jag laagom irriterad pga en sak som hänt på jobb.
Förstår inte hur man kan låta ett företag styras på ett sånt sätt!?
OH, måste få ett sätt att lösa det helt enkelt.. usch & tvi.

Men hur som helst.. imorgon, blir det jobb igen.
Dock börjar jag inte förrens sent med tanke på att jag jobbar stängning.
jag&matilda ska först bege oss till stranden i ngn timme och steka! :D

Vi kan behöva lite ensamtid med tanke på att det är vår sista jobbedag imorgon tsm. :(
Min lilla babumba ska sluta och det är hemskt!! ni anar inte! ♥

menmen.. nu ska jag ta o packa väskan sen lägga mig.. sleep tight!

/ Lillanilla.                   nu är det inte långt kvar.. tills födelsedag & magaluf!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw älskling...usssshhh jag vill inte! vill jobba med dig!!!! Men har iallafall lärt känna dig och det är underbart, dessa veckor vi jobbat tsm har varit lovely! ses imon...puss baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback