Inte ens 1 dygn kvar..

Heej. :D

Idag är jag så sjukt glad men samtidigt nervös, lala.

Har haft mycket att göra därav jag aldrig uppdatera.

I onsdags, vaknade jag vid halv 9 tiden.
Då fixa jag lite frulle osv åt mig och barnen och sådär :)

Vid 2 tiden kom johanna hit och fikade med oss. ♥
Så prata vi en massa om resan och sådär, iiih!

Vid 4 tiden kom helt plötsligt syster hem.. chockade var vi haha :D
Hade inte förväntat mig henne hemma förrens på kvällen liksom menmen.

Efter en stund stack johanna hem och sådär, sen gick jag hem och fixa lite.
Duschade och sådär, sen kom mamma och hämta mig så stack vi till mobilia.

Vi växlade pengar och sen blev det lite shopping, looove it! :D

Vid 8 kom sofia hem till mig, så snackade vi lite skit och sådär bara.
Sen fixa vi med musiken inför resan och sådär :) hihi.

Vid halv 11 kom martin och hämta mig sen körde vi hem till micke.
Där även henke var, sen såg vi film.. & jag fick välja :D
Så det blev Dirty Dancing.. ooh, sjukt sjukt SJUKT bra är den!!

Vid halv 1 stack vi hemåt, jag, henke & martin.
När jag kommit innanför dörren ville micke att jag skulle komma till honom igen..
Han var väl sällskapssjuk eller något.. lala :)

Så jag begav mig dit igen, så såg vi bara ännu en film och så :)
Sen låg vi och prata i flera timmar, om typ allt och inget. hihi!

& igårmorse när vi vakna var vi mer än schtendöda kan jag meddela :D haha.
Inget bra o somna halv 5 och gå upp halv 7 på morgonen :( blää!

Men iaf, när micke stack ti jobb cykla jag hem..
Tänkte de vart lika bra eftersom jag skulle passa barnen under morgonen :)

Sen passa jag somsagt barnen en stund medans min syster var på lite ärenden.

& vid 2 tiden kom måsen förbi mig en stund och snacka lite :)
Haha, crazy women asså.. lala!

Sen bestod resten av dagen utav tvättning och packning mer eller mindre.

Tydligen var jag helt slut eftersom jag somna redan halv 9?! Haha, galet asså.
& jag vaknade klockan 9 idag.. vilket betyder att jag sovit 11 timmar, lite mer.. haha!

Så man kan man säga att jag är utvilad nu iaf :) haha.

Vaknade somsagt 9 idag och gick upp och åt frulle med pappa :)
& nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite här.

Planerna inför dagen ser ut följande (ifall där är någon som bryr sig) ;

Halv 1, ska jag in till mamma och luncha med henne.
Vid 2 tiden, ska jag möta upp matilda och fika med henne, lääängesen. ♥
Vid 4 tiden ska jag möta upp caroline, och säga hejdå osv.. min bästa vän!!
Sen klockan 6, ska jag in o fixa naglarna hos belle och därefter hämta paula.
Sedan ska vi vidare hem till martin, käka middag och sådär sen party.
Dock inte så långt ut på småtimmarna för min del menmen. :)

Nu kan jag inte ens fatta det.. det är inte ens 1 dygn kvar tills vi sticker!
My godness och jag är klar med allt, det är fan ett jävla under!! Haha :D

Förresten, tjejerna kom 2a i finalen av Ishöjcup!
Riktigt duktigt! :)

Anyway, jag är inte hemma förrens inatt så en update kmr imorgonbitti, tidigt!
Innan vi sticker till Sturup kan jag tänka mig :)

Ha en härlig fredag mina vänner.

/ Lillanilla.                       schtek schtek schtek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback