HOOOTTTT.

hoola.

Imorse, vakna jag när klockan ringde halv 6..
DÖDA MIG, var tanken.. haha :(

Gick iaf upp, fixade mig och sen åkte jag vidare till jobb.
Jobbat mellan halv 7 - 13 idag, faktiskt sjukt chill :)
Lite barn och har jobbat med världens bästa matilda. ♥
Hur ska det gå sen till höst gumman.. utan dig.. usch & tvi!

Men iaf, efter jobb åkte jag hem.. sen la jag mig i trädgården.
I ungefär en halvtimme, sen promenera jag ner till vårdcentralen.

Tog blodprov osv inför min pollencheck sen gick jag hem.
Får provsvaren om ca 2 veckor så..

När jag väl kommit hem så la jag mig i trädgården igen och sola :D
Brännan börjar verkligen komma nu.. love it!

Annars har det inte hänt något alls roligt idag :( blää.
Strax, ska jag hoppa in i duschen och sedan se ett minnesprogram av jackson.
Kungen av pop, somsagt.. klockrent!

menmen.. nu ska jag bege mig iaf, take care.

/ Lillanilla.                     love is a strange and funny thing '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback