Dödens träning.

Hejsan.

Imorse, vaknade jag tio i sju & börja kvart över.. smart!
Men iaf, jag fixa mig sen kom jag såklart sent.. men skit i :D haha.

Fick jobba över idag då det skedde en sak på jobb, usch!
Menmen, det är sånt som händer.

Begav mig sedan hemåt och var hemma vid halv 6.
Fixade sedan lite käk och sådär.

Nu ikväll har jag tränish fotbollish, haha..
& ja, det gick rent åt helvete.. fys fys & åter fys idag.
MEN, skönt är det.. kroppen måste komma igång igen :) hihi.

& nu sitter jag här, har duschat osv.. ska snart hoppa i säng.

Imorgon, börjar jag inte förrens halv 9 & det är min sista dag, WEEEHOOO!
Ska bli så jäkla skönt att vara ledig lite.. faktiskt :)

Sen efter jobb ska jag in o fixa en nagel jag bröt idag, ajajaj.
Sen träffa Milla och fika och planera litt, hihi. :)

menmen.. sängen var det ja, sov så gott alla bloggisar.

/ Lillanilla.                           du är mitt ögongodis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback