Powerwalk.

Hey.

Idag, vaknade jag vid halv 12 eller något.
Somnade typ 5 imorse eller något efter hockeyn.. & vilken match det var!
Usch.. riktigt synd om svenskarna, för kanadas spel var äckligt.. verkligen.

Iallafall, när jag vaknat idag så gick jag ner och åt tillsammans med familjen.

Sen fixade jag mig osv, sen gick jag och mötte Johanna strax efter 1.
Sen gick vi en lång powerwalk runda :) Riktigt skönt faktiskt.

Hemma vid halv 3 typ, sen duschade jag och fixade mig. :)
Vid 3 tiden fick vi gäster, mammas kusin med familj kom på besök.

Sen stanna dom här tills typ 6 eller något.
Sen hjälpte jag mamma med maten och så.

Annars ikväll har det inte hänt så mycket.. riktigt tråkigt faktiskt.
Blev lite kaos där ett tag.. men ångesten hann ikapp mig, usch.. förlåt baby!

Menmen, nu ska jag gå och ringa caroline. ♥ ha det gyyyytt!

/ Lillanilla.                   .. and it hurts with every heartbeat '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback