Lagom sen update, jag vet.

Heey.

Somsagt.. Lagom sen update, jag vet.
Men det har faktiskt varit ganska mycket.. haha.

Iallfall, jag tänkte dra en snabbis om helgen och allt detdär.

I Fredags, var det somsagt party hos Ralle. :)
Vid 5 tiden stack jag hem till Jennifer, fix osv där.. lite käk och sen dricka :D


Vid kvart över 7 RUUUUUNA vi igenom hela svedala till tåget vi skulle ta halv 8.

Haha, riktigt sjukt. fyfan.. men vi hann! ;) Du&jag shullan.. du är bäst! ♥

När vi hoppat av tåget mötte vi upp Johanna&Sanna som hade suttit på samma tåg.
Men vi orkade dock inte leta reda på dom.. haha! :)

Men vi begav oss iaf hem till Ralle.. trodde vi, HAH.
Vi gick dock vilse.. Strinnö, gav fel vägbeskrivning eller något.. haha.

Iallafall, så kom Sebastian.. Ralles bror och hämtade oss :) Naajs!

Sen hem till Ralle där folket redan hade börjat osv. :D
Sen tillbringa vi hela kvällen&natten där.. och hade det riktigt trevligt.

I Lördags, vaknade folket vid halv 10 eller något.. döda mig :(
Det var riktigt segt med tanke på att vi inte somade förrens halv 6 på morgonen. :P

Sen under förmiddagen blev det mest deg.. bakismat, wiispelade osv :D
Jag ägde skiten ur strinnö på bowling.. ;) hehe!

Vid 12 tiden tog jag&tjejerna tåget hem, sen hämtade mamma mig vid tåget och sådär.

Duschade osv sen när jag kom hem, och sen tog jag mig en lång powernap.. :D underbart.

Vid 7 tiden kom Paula hit, sen kom även Johanna och hämtade oss :)
Körde sedan till Svedala, hämtade Jennifer och handlade lite :D

Var hos Ralle vid 8 eller något, underbar tur dit! :D
Musiken på högsta volym och tjejerna.. lala, ni är guld! ♥

& då var folket taggade, kanske inte lika taggade som i fredags.. menja! :D haha.

Sen blev det ännu mer party.. all night long again ^^ Men sånt gillar vi.

Sent in på natten, bestämde sig jag, strinnö och johanna för att bada i ralles inomhuspool! ^^
Haha, totaly crazy.. & sviiiinkallt kan jag medge! Herrejesus.

Men, jag gav mig icke.. haha, var dock tvungen att hoppa i för jag fick 2 st efter mig som jaga mig :(
Hade jag varit kille så.. ;) haha, nej menja.. det var iaf nice o bada! :D

Efter vi kommit upp sprang vi bokstavligtalat in i bastun.. så jäkla nice asså! :D
Man var dock inte så fräsh med smink över hela ansiktet men det fick gå! ^^ haha.

Sen bytade jag om och fixade mig och sen var det bara på partyt igen! ;) Haha. crazy somsagt.

& i Söndags, vaknade vi vid 9 tiden.. verkligen schtendöda.
Somnade runt 5 tiden.. haha, alltså inte många timmars sömn iaf ^^

Men iaf, vid halv 11 tiden stack vi hemåt.. Johanna hade jobb o sköta så :)
Släppte av Jennifer i svedala och Paula i Malmö, sen körde jag&johanna och käka bakismat :D

var hemma vid 11 eller något.. verkligen schtendöd fortf, haha.
Så jag tog mig en powernap, igen.. haha, I just love them! :D

Vaknade vid halv 3 eller något.. och då hann bakfyllan från båda dagarna ikapp mig.
Fyfaan vad dåligt jag mådde då, trodde knappt jag levde. :P

Duschade och fixade mig snabbt som attan, sen körde mamma mig in till malmö. :)
Stack in till Malmö Arena och fixade biljetter och mötte upp Caroline.

Sen såg vi matchen mellan malmö och mora.. dock förlust, tråkigt men sant.
När kommer förändringen? Är det försent..?

Efter hockeyn stack jag hem, och bara chillade :)
Sen på kvällen fick jag besök.. myspys!

& igår vakna jag upp i den ställningen jag saknat.. underbart. :)

Sen kom johanna hit, så stack vi ner och tränade.. riktigt skönt!

Sen stack vi och käkade osv.


Stack in till jobb, när chefen ringer och säger att jag inte behövs.

Jahaja, en halvtimme innan man ska börja.. men jaja!


Så jag stack vidare till mammas jobb, träffade även på christain :)
Sen hem o sådär.

Sen igårkväll stack jag&johanna till svedala en runda :)
Hämtade upp jenna sen stack vi och handlade glass.. mums!

Sen satt vi och snacka skit osv, om allt och alla.. haha! ;)
Sen körde vi jenna hem och då stack vi vidare till jennifer. :)

Blev myspys där osv.. tacka gud att jag har mina tjejer alltså! ♥

& idag, vaknade jag vid halv 1 eller något.. fixade lite och sådär, sen stack jag och mötte johanna :)
käkade osv, sen stack vi ner och träna.. rikigt skönt o träna idag faktiskt, tog som fan! :D hehe.

Sen under kvällen har jag inte gjort speciellt mycket.. bara tagit det lugnt.
Det har faktiskt varit skönt. :)

& nu, har jag infomerat er om allt.. haha, nej.. inte ens halva men iaf.. detta får räcka! :P
Är riktigt sliten nu faktiskt..

Så dääärför, ska jag bege mig till sängen för jag ska upp tidigt imorrn!
Sov så gott allihopa

Nu kommer även lite bilder från helgen :)

/ Lillanilla.              it's only words...

   
  
     
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback