Grattis till mig!

Tjingeling.

JAG FICK JOBBET, grattis till mig! :D

Idag vaknade jag vid 11 tiden, fixade lite och så.
Sen hoppa jag in i duschen och fixade mig, sen stack jag in till stan vid 1.

Gick sedan på intervjun kl 2, och den gick skitbra :)
Sen ville då min såkallade säljarcoach träffa mig igen kl 4 för upplärning.

Så efter min intervju gick jag inom Hansa och träffade Caroline där och tog en fika.
Helt underbar fika också.. som vanligt :) Du är guld gumman, jag älskar dig! ♥

Sen tillbaka till mitt nya jobb ;) för upplärning.
Sen kl 5 fick jag börja ringa runt till mina kunder. Sen sluta jag 9 :)

Så såhär ligger det till;
jag är numera en bilförsäkringsförsäljare.
jag ser alltså till så att mina kunder som är privatpersoner har de försäkringar de borde ha.

& jag trivs redan jättebra, jobbar tillsammans med ett team som verkar vara skitballa :D

Så nu ska jag jobba där minst 3 kvällar/vecka. + 1 söndag i månaden.
Så det känns skitbra att det endast är deltid i nuläget, för då kan jag fortsätta på dagiset!
Och det är jag jätteglad för!

Så jag var hemma vid 10 tiden, tack för sällskapet på bussen påvägen hem åkerman :)

Sen har jag ätit och sådär, pratat med mamma och lite sånt :)
Och nu sitter jag här, ska strax lägga mig och se någon film tror jag.

Annars har ju dagen självklart varit skitbra, är riktigt glad just nu! :D

menmen, nu ska jag somsagt se om jag hittar ngn bra film.. nattinatt.

/ Lillanilla.            love like that '


OUTFIT;

Örhängde & halsband; Glitter.
Tröja; H&M.
Jeans; Utomlands.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jävlar vad kul :) Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback