Fucking skit.

Tjallå.

Idag har det rent ut sagt varit en pissedag.

Sovit cpdåligt inatt.. mardröm på mardröm.. tack gud för det bara var drömmar dock :)

Sen har hela dagen på jobb varit seg.. helt off har jag varit.
Vilket mina arbetskamrater t.om märkte..
" imorgon, ska du komma tbx och vara pernilla!! "
Haha, ja.. jag får väl försöka.

Efter jobb, kom mamma och hämtade mig så körde vi till ikea och hämtade mitt bord :)
Oh vad fint det var.. sen handla jag även en fin kudde som jag ska på sängen :) stor&fin.

& när vi stod i kassan slog det mig att min plånbok inte var där!? WHAT THE FUCK.
Drabbades ganska strax därefter av panik, mamma betala mina saker och jag rensa bilen.
Ingen lycka dock.. riktigt ledsen blev jag, men framförallt arg.

Åkte hem, letade igenom hela huset i 2 timmar.. fortfarand ingen lycka.
TROR ni jag är svinigt arg just nu?! EH JA!!

Det enda jag vet är att igår betala jag för mina saker på Ikea, stoppa ner plånkan i väskan.
Så det måste varit ngn jävla tattarunge som lever på oss normala som snott den.
Är riktigt lack alltså.. och jävligt ledsen. Men kortet är spärrat och sådär, menja.

Så nu sitter jag här, har precis byggt ihopa min lampa jag köpte går :) fiiint.
Ska snart hoppa in i duschen och sen blirre bingen.

Jobb imorgon, 8-16.
Hoppas dagen går fort för efter jobb ska jag till banken och hämta ut alla cash på mitt konto.
OM där finns några kvar dvs.. annars, kommer det bli ett reeedigt aggresivt inlägg imorrn!!

DOCK så har det skett en positv sak idag.. jag har fått min klänning från stylebystars.com
Och det var vacker.. så jävla fin, kommer bild senare. love it love it love IT!!

Men nu ska jag faktiskt bege mig, sov så gott alla nördar.

/ Lillanilla.           Matildis, vad skulle jag gjort utan dig på jobb?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw lilla gumman, & vad ska jag göra utan dig sen?:(..får fan blir mord på haggan snart, är du me? ;-) PUSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback