Fredag.

Tjenixen.

Idag är det Fredag and it's fucking great! :D

Har jobbat idag, började 8 och sluta halv 11.

Haha, riktigt skönt :D


Stack och mötte upp Sofia i stan strax innan jag stack in o fick mina naglar fixade :)

Så fina så nu, sjukt nöjd!


Sen när jag var klar med det så stack jag hem för jag mådde bajs =/
Så jag tog mig en powernap och sådär.

Sen mådde jag lite bättre så jag gick ner och sola :)

& nu sitter jag här, har precis fixat mig och sådär.
Strax kommer Johanna och hämtade mig, sen ska vi hämta upp Jennifer.

Och sedan vidare hem till Ralle, idag igen :) haha, can't get enough.. eller nått. ^^

Menmen, nu ska jag packa de sista osv.. ha en bra fredagkväll mina vänner.

/ Lillanilla.           everything is gonna be allright '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback