090105

Hallåja!

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. då dennis börja bomba mig med sms!
Alltid underbart o vakna på det sättet.. haha!

Skulle ner o träna vid 10, men dom öppna inte förrens 13.. och då palla jag inte!

Vid halv 1 eller något, åkte jag&mamma in till stan.. fixade lite saker och så.
Sen handla vi även lite presenter åt syrran, som fyllde år idag! :)

Sen åkte vi och käkade med.. muums!

Vid 6 tiden, åkte jag&mamma med hennes bror till syrran i trelleborg och fira henne :)
Hon blev även jätteglad för presenterna så det är skönt.

Sen lirade jag lite wii med min morbror.. haha, riktigt roligt faktiskt :D
Men vilken värk man får i armarna sen.. puh!

Vid 9 tiden stack vi hem iallafall.. och jag somna nästan i bilen. haha! :)
Nu sitter jag här.. ska strax se på dom sista avsnitten av vänner.

Sen ska jag försöka somna tidigt ikväll faktiskt.
Ska ut och powerwalka med johanna imorgon.. så man får bara pepp! :) ♥

menmen, nu ska jag bege mig.. ha det naajz.

/ Lillanilla.               now I've got a reason to cry..


Kommentarer
Postat av: malin

jag blev jätteglad för tröjan, kul du kom o wii är ball love yaa

2009-01-06 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback