Veckan&helgen som gått..

Hejsan.

Jag vet att jag har tjatat i mina senaste inlägg om att jag börjat tappa gnistan att skriva bloggen och att jag lovat både er läsare och mig själv att skärpa mig.. menja, det går ju som det går. :P
Får väl ta ett seriöst tag i mig själv nu känns det som.

Here it goes..

I torsdags, var jag hos dokton osv under dagen..
Sen stack jag hem, duscha och fixa mig sen kom prinsen och hämtade mig vid 4 tiden :)

Körde hem till honom, mös lite osv.. sen stack han och tränade med christoffer :)
Och då kom jennifer upp till lägenheten och umgicks med mig.

Fram tills 6 eller något när prinsen kom hem igen.
Vid halv 7 gick vi och mötte upp christoffer sen vidare till Svea där vi käkade pizza :D
Otroligt gott, men otroligt mättande ^^

Efter vi käkat och sådär så begav vi oss vidare hem till prinsen och mös & såg tv bara.
Vid 10 tiden gick jennifer&christoffer hem.. då däcka vi gott :)

& i fredags, vaknade jag först upp när prinsen stack till jobb.
Då passade jag på och gå upp, ganska skönt faktiskt.

Vid 11 eller något tog jag bussen hemåt, fixade och dona lite där hemma. :)
Vid halv 4 tiden, stack jag hem till Caroline.. där det bjöds på middag&dricka ;)

Uppladdning innan matchen i vanlig ordning.. underbaart! :)
Även Jacob gjorde oss sällskap under middagen sen stack han vidare på sitt håll.

Vid halv 7 blev vi körda till arenan och jäävlar vad med folk där var.. helt underbart :D

& matchen i sig.. jag finner inte ens några ord.. jag kan meddela att jag satt med gåshud matchen igenom..
Underbart.. vilken comeback av Malmö alltså.. Hoppas nu det håller i sig!!

Under och efter matchen blev det såklart besök i baren.. som vanligt ;)
Och där gick det rätt hett till.. på alla möjliga nivåer ^^
BHstorlekar diskuterades... (?) sprit flöda likså kommentarerna.. och sanningar.. (?) hm..

Meeeen, det är så det ska vara en fredag på Malmö Arena. ;)

Vid 10 tiden kom Johanna, Paula och Jennifer och hämtade upp mig&caroline.
Sen körde vi vidare hem till Christoffer på gille :)

När vi kom dit befann sig rasmus, prinsen, christoffer då ^^, qwinten och sammy där, nice.
Sen tillbringade vi somsagt vår kväll&natt där.. en okej avslutning på en underbar kväll :)

Vid halv 4 eller något, kom Johanna återigen till Svedala och hämtade mig.
Vilket jag är 60.000 tacksam för.. you know jåh :) hihi. Du är bääst, tack!

& i lördags, vaknade jag vid 11 tiden.. stenont i huvudet :( bläää!
Duschade och fixade mig, sen blev det lite kalasfirade osv.

Sen körde pappa mig hem till prinsen under eftermiddagen.. :)
Där blev det en massa mys osv, sen gick vi och handlade middag.. Taccos!

Sen hade vi en otroligt mysig kväll.. middag, chokladpudding, film och massa mys!
Tack sweetie!

i söndags, vaknade vi vid 11 eller något.. och då gick prinsen och handlade frulle :)
Sen åt vi och sådär.

Efter det stack prinsen iväg till malmö på lite ärenden och då passa jag på o diska osv :)
Sen latade jag mig bara framför datorn. ^^

Sen duschade jag osv när prinsen kom hem igen, sen röjjde han hela lägenheten mer el mindre :)
SÅÅ duktig.. hihi.

Vid halv 5, kom johanna och hämtade mig.. sen stack vi och käkade och sådär. :)
Sen hem och bara umgicks med johanna :)

Lirade lite kort och sådär.. sjuka samtal med jenna också, SÅKLART :D

Vid 7 tiden kom prinsen till mig, och då stack johanna hem :)

Sen käkade vi onyttigheter och såg film.. en av dom mysigaste kvällarna på länge tsm med dig. ♥

& idaaag, vaknade vi vid halv 7 som vanligt :)
Prinsen stack till jobb och jag stack in till syrran för jag skulle lämna hennes söta barn på dagis&skola. :)

Allt gick jättebra, som vanligt.. sen var jag hemma igen vid halv 10.
Då käkade jag lite frulle osv, muumms!

& nu, håller jag på att tvätta och städa huset :)
SÅ duktig är jag.. haha.

Nej men eftersom mamma&pappa är iväg på skidsemester så är det min plikt o sköta huset ^^
Pratade förresten med dom igårkväll.. och där var kaallt, brrr!
Men dom gotta sig med bastu och öppen spis.. :( iish, avvis är jag!!

Menmen, planerna idag då.. ska gå ner och handla middag sen är det tänkt.
Och ikväll bjuda Prinsen på middag :) får väl se hur det går.. och smakar.. :$ haha.
Nej, men det ska nog gå bra.. hoppas jag!

Nu har jag iallafall gjort min del av bloggen, gör nu er.. & LÄS... och KOMMENTERA!!
Jävligt dåligt med kommentarerna på detta stället liksom.. :P

BTW, jag älskar verkligen mina tjejer.. jag vet inte vad jag hade gjort utan er!
Ni är allt för mig, ni är min luft! Tack för allt ♥

Dags att återgå!

/ Lillanilla.                             let mama sex you up '



Kommentarer
Postat av: JÅH

du är också bäst! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback