Redig update.

Hejhopp.

Nu är det 1 vecka sen jag skrev & jag veet att jag är jävligt seg på detta.
Men, jag tror somsagt jag tappat gnistan lite? usch.. får göra något åt det.

Men iallafall, i tisdags.. var jag på middag hos prinsen.
Det var hur mysigt som helst, som vanligt. DU är hur mysig som helst. :)
Sen tillbringa vi kvällen framför tvn och sådär bara.

I onsdags, åkte jag med honom in till stan sen vidare till jobb :)
Jobbade halv 8 - 16.

Var otroligt jobbigt där under dagen.. menja.

Sen på kvällen träffade jag Johanna och mös med henne. ♥

I torsdags, jobbade jag också.. 8-16. :)
Sen mötte jag upp johanna på bussen sen åkte vi vidare ut till malmö arena.

Hämtade ut våra biljetter sen satte vi oss och tog oss en drink ;) haha.
På en torsdag? men jaja.. när det är hockey är allt tillåtet ;)

& jääklar vilken vinst det blev i torsdags.. 7-1!!
riktigt jävla underbart.. träffade även på öhman då han inte lira imed an är skadad =/ tråkigt.

i fredags, var jag leeedig.. & det var skönt :) hihi.
under dagen stack jag in till stan, fixade lite och sådär.
fick mina naglar fixade och sånt, så dom blev skitsnygga :)
Nu har jag rosa tippar.. vilket är lika snyggt alltid så jag är nöjd, tack belle! :)

Sen hämtade mamma upp mig, så körde vi hem.
Jag hoppade snabbt in i duschen och fixade mig, sen körde mamma mig till caroline. ♥

Sen efter en stund kom även Sara dit, så såg vi på let's dance osv :)
Drack gott och hade en otroligt rolig Mammamia förfest :D

Vid halv 12, kom martin och hämtade upp mig&sara sen vidare och hämta jenny :)
Och vidare till Hipp, där det var riktigt livat redan när vi kom.. rikigt kul :D

Träffade även hela kurva 8 inne på Hipp, vissa bättre på det än andra. haha.
Bilderna talar för sig själv, ellerhur Johan? ;)

Vid halv 4, kom martin och hämtade mig&sara igen.. körde oss hem osv.
Tack så mycket vännen, jättesnällt :)

i lördags, vaknade jag upp med en stor baksmälla.. usch & tvi.
Men det var bara att bita i det sura äpplet.

Vid 6 tiden kom paula hit, så hade vi deeptalk osv :)
Sen kom även johanna&jennifer hit med lite godsaker till melodifestivalen.
Som dessvärre SÖG.. riktigt kassa låtar.. inga schlager för fem öre =/

Sen såg vi Braveheart också, såå sjukt bra :) hihi.

Vid 1 tiden stack jennifer hem, sen körde jag&johanna paula till kevin :)
Och därefter stack vi hem till mig igen och såg Titanic.. världens bästa film!

Jag somnade dock typ rätt ofta under filmens gång så vi besluta oss för att stanna den.. :$
Riktigt illa, jag vet.. men jag hade faktist bara sovit väldigt få timmar.. sådetså!

Vid 4 tiden stack johanna hem, och då däcka jag gooott vill jag meddela. :)

Blev sedan väckt av prinsen 4 timmar senare? " döda mig, tack! " var min tanke då.. haha.
Låg iaf och mös och pratade med honom :) sen somna jag om.

& vakna klockan 3 på eftermiddagen när jennifer ringde och fråga var jag befann mig..
Då jag bestämt att jag skulle in och fika med henne och sofia på hansa klockan 3.. haha, smart!!

SNAAABBA ryck och in i stan, sen fikade vi :)
Och den dagen var verkligen inte min dag.. haha, fyfan.
Kan väl säga, att min mobi luktar endast grädde just nu.. usch&tvi.

Åkte hem vid halv 6 eller något.. duschade & fixade mig och sådär.
Sen åt jag middag med familjen osv i vanlig ordning :)

Vid 8 tiden kom prinsen hit.. :) sen såg vi film och bara mös.
Oroligt mys.. tack för att du är du! ♥

& idaag, vaknade jag först vid halv 7 när prinsen åkte vidare till jobb.
Sen såg jag nanny och åt frulle, sen somna jag om i 1 timme :) sköönt.

Upp & hoppa, duschen och vidare till stan där jag mötte upp jennifer :)
Vi skulle sticka inom ving och snacka lite angående ändringarna inför resan.

Så nu är allt fixat, det blir bara jag, jennifer, paula & sofia som lär befinna oss på Vista Sol.
Men lika glada är vi för det.. grr! ;) Bara 23 veckor kvar töser.. pepp & åter pepp!

När vi var klara inne på ving stack jennifer hem och då mötte jag upp sofia och åt lunch med henne :)
Vi var faktiskt nyttiga idag och åt fisk.. riktigt gott, muumms!!

Sen gick vi lite rundor i stan osv, letade efter någon fin outfit inför helgen men dock ingen jackpott :(

Åkte sedan hem vid 5 tiden.. och sen fixade jag bara lite här hemma osv :)
Stack in till syrran, snackade lite och åt middag där.

Vid halv 8, gick jag ner och mötte johanna på centrum sen handla vi popcorn :) mumms!
Efter det gick vi hem till mig och såg klart sista delen på Titanic :)

Vid 10 tiden stack johanna sedan hem.. och sen dess har jag faktiskt inte gjort något alls.
Degat framför datan och sådär bara.. haha!

Så nuuuu, har jag äntligen uppdaterat.. fyfan, mina fingrar :( hihi.

Imorgon, blir det dock träning x2.
Först styrketräning imorgonförmiddag med johanna, sedan fotbollsträning imorgonkväll :)

Godnatt allihopa!

/ Lillanilla.                    If you want me, I must be doing something right '

 jag&andreas från hipp i fredags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback