Nybro borta.

Tjenis.

Igår så vaknade jag & prinsen vid halv 7 som vanligt.
Han stack vidare till jobb och jag hjälpte syrran & skicka iväg barnen på dagis osv.

Var hemma igen vid halv 10 eller något.. så käkade jag frulle osv :)
Såg även en videofilm från min avslutning i 2an 1997.
HAHA, så jävla kul och se hur mycket alla har förändrats.. iih.

Iallafall, så vid halv 1 tog jag bussen hem till Caroline.
Sen blev det lite fix och sådär, sen vidare till Isstadion där bussen vänta.

Vid halv 3 var det avgång mot Nybro.
& jääklar vilken stämning det var på bussen, helt underbart :D

Sen kan jag tycka att det är riktigt illa när jag&caroline nästan tömmer en bag in box på 3 timmar..
NUU, får vi nog chilla lite gumman.. shit, levern hänger ju inte med. :P

Underbara sms på vägen iallafall.. spänning, vilken spänning.

Väl uppe i Nybro vid halv 7 eller något.. sen minglades det lite och sådär.

Matchen i sig var väl okej.. spännande såklart för att så mycket står på spel.. menja.
Nichlas, du skötte dig bra :)

Sällskapet under matchen var nog bäst, höjdpunkten iallafall. :)

Påvägen hem snackades det en hel del minne, riktigt skönt.. faktiskt.
Vänskapen försvinner aldrig.

Var hemma i malmö vid 2 tiden tror jag.. då delade jag, carro, jacob, granath och patrik på en taxi hem till caroline.
Sen däcka vi där gott som fan.. för då var alla minst sagt döda. :P

Vaknade vid halv 10 idag, segt som fan.
Sen gjorde jag vid mig och stack vidare på lite ärenden.

Efter det, kom Johanna och hämtade mig sen körde vi och handlade maud osv till imorgon :)
Sen vidare o hämta käk osv.

Sen fixade vi med en av jennifers presenter en stund under eftermiddagen.
Och snart kommer johanna hit igen så ska vi fortsätta :)

Menmen, annars har jag ingenting annat rolig och berätta.
Kan bara säga att, det som sades & gjordes igår stannar i nybro :D Hahaha.. suck.

/ Lillanilla.          I'm better of without you.

Hahaha, en bag in box.. säger inget mer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback