lite småkass.

Tjena!

Igårkväll när jag skulle lägga mig kände jag mig lite småkass.
& det är inte någon direkt höjare liksom.

Sen imorse när jag vakna, mådde jag ännu sämre :(
Näsan rann konstant samt ögonen och jag hade ont i min hals.

Senare inpå dagen mådde halsen bättre och bättre.
Och att klaga ihjäl mig pga en förkylning funkar ju inte :)

Men iallafall, vid 11 stack jag hem till Johanna ♥
Där vi sedan käkade lunch och lata oss framför tvn :)

Vid 3 eller något stack jag hem, då kände jag mig superkass. :(

La mig & vilade en stund då och när jag vakna upp hade jag feber! :( iish.
Men som tur är den borta nu, hehe!

Missade dock fotbollsträningen idag.. men jag hade inte kunnat träna i vilket fall som.
Men tjejerna skrev iaf på för Olympic idag, vilket jag lär göra på torsdag så :D
Om min förkylning blir bättre dvs.

Annars ikväll har jag bara tagit det lugnt.. liggandes i min säng typ, haha.

Jag tänker på dig och lider med dig baby.
Jag saknar dig..

menmen, nu ska jag iallafall hoppa i säng. :) nattinatt.

/ Lillanilla.              23 veckor kvar, sen bär det av till Magaluf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback