Dont hold your breath '

Hallåja.

Idag vaknade jag & prinsen vid halv 7 som vanligt.
Han stack vidare till jobb och jag gick in till min syster.

Hon stack vidare till jobb och jag väckte hennes barn och skicka iväg dom till skola&dagis.

När jag var hemma igen strax efter 9 fixade jag lite frukost osv.
Sen la jag mig framför tvn och däcka :) Riktigt nice!

Vaknade vid 12 eller något igen när prinsen ringde och väckte mig.. ur min dröm? haha.

Strax därefter ringde johanna och frågade ifall jag ville komma in till stan och träffa henne&sofia.
Men det orkade jag icke.. haha :) Så efter en stund kom Johanna hit istället på fika.

Vi fikade, somsagt och planerade inför Jennifers födelsedag på fredag.. wiho! :D

& nu har jag precis kommit hem, vi var nyss nere och handlade.. johanna och jag :)

Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag, sen ta något och äta.

Ikväll, blir det bara mys med prinsen igen.

Menmen, nu ska jag kila.. ha en bra kväll.
 
/ Lillanilla.            lögner som förstör.. tänk på det du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback