Supertråkig måndag.

Hejhej.

Idag, har jag inte gjort ett smack.. lala.

Ellerjo, jag var iförsig inne i stan innan och kolla på julrean..
Fann dock inget :( eller inget som föll mig i smaken iallafall.. tråååkigt!

& nu sitter jag här.. och tråkar som vanligt.

Alltså det är tre kvällar i rad nu som jag mår illa så jag kan spy vilken minut som helst..
Vafan är det för skit? :( fattar inget.. usch och tvi!

Nu har jag precis pratat klart med Bernt.. som är uppe i fjällen och myser med sina vänner.
Är såå avvis.. menmen, hihi. Jag saknar honom iallafall, superdupermycket! ♥

Annars har det inte hänt något roligt.. haha.

Ska alldeles strax fixa mig inför sängen och sen blir det lite vänner och sen sova.. nattinatt.

/ Lillanilla.                           I'll give my all ..

 Dagens outfit bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback