På plats i Norge igen..

Hallåj!

Idag vaknade jag vid halv 12 och var stenpigg.. lala :)

Sen duscha jag och fixa mig lite.. sen kommer Sofia till mig vid 1 tiden :)
Så åt vi och fixa oss lite typ.

Sedan tog vi bussen till Norge halv 4 och nu är vi framme.. hihi.
Dessvärre dog datan typ direkt när vi kom upp på bussen.. BLÄ.

Så de får bli en liten snabb update nu istället innan jag&bernt ska se film :)

Känns helt underbart att vara tillbaka hos honom igen..
Och speciellt nu, i vår lägenhet hihi! :D

Aja, nu ska vi se film och bara mysa.. sov så gott peeps!

/ Lillanilla.                      the way you are makes me melt '




Kommentarer
Postat av: MALLE

natti syster skönt du är framme hörs på skype puss hälsa svåger min :) <3

2009-12-11 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback