Juldagen = UTGÅNG.

Tjenis!

Först och främst måste jag tacka min underbara familj för en sjukt fin Julafton.
Allt var perfekt och man insåg flera gånger om kvällen hur mycket familjen betyder.

Tack för alla fina presenter också, uppskattas! :)
Somnade sedan i min säng med två av mina äldsta systerbarn.. love you!

& igår, Juldagen.. innebar det endast en sak; UTGÅNG.

Under dagen gjorde jag inget speciellt, sen kom Caroline hit på en julfika och sådär.
Så bytte vi julklappar och bara mös.. lika mysigt som vanligt gumman. ♥

Sedan vid 7 tiden kom Johanna hit och snacka lite skit och sånt innan vi stack vidare till Kim.
Som hade förfest och så denna kväll.. & vilken jävla förfest, det var verkligen sjukt kul! :D

Vid halv 1 kanske.. stack jag till White tillsammans med johanna och sara. :)
Dock SÖG det ordentligt så jag och johanna stack vidare till chili där vi mötte upp dom andra igen.

& DÄR var ett så jääkla bra drag alltså.. sen är det aldrig fel att bli bundis med kändisar! ;) lala.

Vi sheaka asset hela natten lång och njöt av utelivet.. vilket var perfekt! :D

Sen landa jag i min säng sent imorse och då var jag så sliten att ni anar inte.. lala.

Idag, har jag inte gjort ett piss dock.. lala, har inte mått något vidare om sanningen ska fram ;) hihi.

Strax, kommer johanna hit så ska vi ha en myskväll och sedan kanske även Caroline gör oss sällskap :)

Annars får jag önska er en mysig lördagkväll.. för det ska jag ha!

& förresten.. igår, fyllde min fina älskling år.
Tyvärr var jag ju inte i norge men han klarade sig nog med sina vänner tror jag.. hehe!
Han är heeeelt fantastisk ♥

aja.. vi hörs!

/ Lillanilla.                               när du känner att ditt hjärta blöder..


Kommentarer
Postat av: matildis

saknar dig massor..älskade lilla nilla

2009-12-26 @ 22:07:00
Postat av: pernilla

Min älskade vän.. jag saknar dig också, jättemycket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback