Söndagar är överskattade.

Hejhej.

Idag är det söndag vilket innebär att imorgon är det jobb & måndag.
Det drar på sig lite ångest faktiskt.. så för mig, är söndagar överskattade.

Hur som helst, denna helgen har varit hur bra som helst :)

I fredags jobbade jag mellan 7-12.
Sen åkte jag upp till centralen och mötte paula. ♥

Vi köpte och hämta ut våra biljetter inför norge och sådär. :)
Snart åker vi, wiho!

Efter det, åkte vi vidare till entré och handla med oss halva stället?
Haha, sjukt.. men nöjd blev jag! :D hihi.

Vid halv 5 var paula tvungen att åka vidare till jobb så jag gick på äventyr..
Handla lite saker inför norge, lala! ;)

Sen åkte jag hem och sådär bara.
Tog det lugnt ett tag bara, sen hoppa jag in i duschen och fixa mig.

Efter en stund kom jennifer hit, min shullis! ♥
Så snacka vi lite skit och sådär, sen öppna vi flaskan! ;)
Det spelades spel och kort under kvällens gång.. haha, sjukt kul!
Jag lyckas fylla henne, HELL YEAH! ;) haha!

Sen prata vi igenom allt möjligt.. saker som hänt och saker som kommer hända.
Det finns ingen och nu menar jag ingen som är så fantastisk som hon är.
Tack för du förstår mig och TACK för du ställer upp! Jag älskar dig!

Senare in på småtimmarna tog vi taxi in till lillatorg, där vi mötte martin&henke.
Småglinen höll till inne på friday's! så vi gick inom och sa hej :)
Sedan gick jag och jennifer in och satte oss på gökboet bara.
& efter ett tag kom även micke dit, lääängesen! :)

Sedan gick jag även inom friday's igen och sa även hej till kalle&tias.. haha! :)

Dock blev det en tidig kväll pga att jag hade match redan kl 11 dagen efter (lördag.)

Men tack för en helt underbar kväll jennifer, du är bäst! ♥

Igår, (lördag.) vaknade jag vid 10 tiden, bakis som faen. :(
Gick upp och packa sen åt jag och sådär.

Därefter körde mamma mig ner till samlingen sen hade vi match och sådär.
& machen var verkligen mer än godkänd tjejer! :D riktigt bra jobbat!
Vi kan ju detta, det vet vi nu. Nu börjar allvaret! ♥
& grattis igen alisa, min king! ♥ Härligt och se dig så blöt i duschen! ;) haha!

Efter matchen kom mamma och hämta mig så körde vi och handla och sådär bara.
Sen hemåt så hoppa jag in i duschen och fixa mig inför kvällen.

Under kvällen bjöds det på släktmiddag, vilket var trevligt :)
Förutom att jag var så pass trött, menmen.. det är sånt som händer.

& idag, vakna jag vid 12.. riktigt skönt att sova länge! :D lala.
Dessvärre blev det många fyllesms till jörgen igår, haha.. ohlord! :p
Men som tur var så var även han inte den nyktraste så det gick bra!

Sen idag har jag faktiskt inte gjort ett smack, det är somsagt söndag.

Imorgon blir det jobb i vanlig ordning, 8-16.
Sen ska jag nog bara ta de lugnt. :) får se vad som dyker upp.

Nu ska jag iaf se sagan om konungens återkomst.. ÄLSKAR FILMERNA!! :D

btw, så skulle kungarnas kung fylla år igår.. Michael Jackson!
Världens gud! Må han vila i frid! ♥

Nu ska jag iaf bänka mig framför tvn, ha det gutt!

/ Lillanilla.              .. that i'm better of without you '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback