Seriepremiär.

Tjingeling.

Denna helgen har varit mycket trevlig :) hihi.

Igår stack jag somsagt iväg på släktmiddag.

Det var mycket trevligt, hihi.


Sen ringde även jörgen och gjorde mig sällskap en stund :) hihi.


Vid 9 tiden kom johanna och hämta mig och min kusin tina.

Sen körde vi in till malmö, släppte av tina sen stack vi och mötta folket.


Mötte upp josefine och sen gick vi till öltältet där sofia, martin och paula var.

Sen dök fler och fler upp, mycket trevligt :)


Sedan såg vi timbaktu, kungen av allt alltså.. riktigt grym! :D

Vid 1 tiden stack jag hemåt, lagom irriterad typ.
Jörgen ringde och höll mig sällskap iaf, hihi :)

Hemma vid 2 eller något, lagom drygt att åka buss med cpppmycket folk :(

Däcka typ i en halvtimme, sen ringde jörgen (en full en) haha :)
Så prata vi en stund, sen däcka jag igen.. lala.

& idag, vakna jag vid 12 tiden.. riktigt trött idag, haha :(
Gick upp och packa och åt.. sen körde mamma mig till samlingen.

Vart seriepremiär idag ju.. gick ändå helt okej. förlust, men vi spela skitbra!
Vi kan bättre tjejer, nu ska vi bara få igång spelet på allvar! :)

Sen ikväll har jag inte gjort för mycket.. bara tagit det lugnt :)
Pratat med jörgen och sådär också, hihi.

Imorgon, blir det jobb imorgon.. sen ska jag träffa lite vänner imorgonkväll.

Så nu, ska jag fortsätta vara social en stund till sen blir det sängen.. sies!

/ Lillanilla.                  make a better place for you and for me


får bli en bild på mig och min sjuka kusin victor idag.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback