Home again.

Tjenare!

Sådär, nu var man hemma i tråkiga sverige igen :(

Veckan i Magaluf var den bästa någonsin, verkligen!
& det säger jag och menar vartenda ord!

Det bjöds på exakt allt där nere! ;)
Mycket av vissa saker och mindre av andra.. lala ;) grrr!

Våra grannar nog dom bästa någonsin, norrmän!
Underbara norrmän, som vi sedan tillbringa hela veckan med. :)

Sorligt blev det trots allt när dom åkte hem kvällen innan oss..
Men snart träffar vi dom igen, då vi ska ta en trip till norge den 28/8. :D

Under tisdagaen dök även strinnö&dennis upp på magaluf.. :)
Tillbringade även några kvällar o så med dem, trevligt.

Hela veckan i sig var somsagt hela jävla underbar, finner inga ord.
Nästa år, kommer bli galnare vill jag lova :D iiiih!

Tack tjejer, för en helt jävla oförglömlig resa med allt vad det innebär ;)
Jag älskar er. ♥

Bilderna finns på facebook, lite kommer dyka upp här då och då. :)
När jag fått dem av tjejerna.

Sen jag kom hem har jag umgåts med kompisar och bara tagit de lugnt.
Varit i ystad och grattat granath och lite sånt med. :) trevligt.

Nu ska jag fixa lite sen träffa martin&henke och se film, hoooj!

/ Lillanilla.                      jag har blivit biten av en bläckfisk utan att ha badat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback