Förändring.

Tjingeling!

Idag har jag jobbat som vanligt, 9-17.
Sen kom mamma och hämta mig efter jobb så åkte vi hemåt.

Därefter chillade jag bara typ,sen åt jag och sådär.

Bytade sedan om inför fotbollsträningen.
Haft spelarmöte också idag, vilket gick bra tyckte jag.
Vi kan detta tjejer, vi behöver bara lite ordning och reda!
& träningen idag, var den bästa på väldigt länge.. bra tjejer! ♥

Annars då, nu sitter jag bara här och nördar.. haha.
Ska snart göra mig klar för sängen, är helt övertrött.

Imorgon, blir det först jobb 7-15 sen en runda inom stan :)

menmen, nu ska jag ner och borsta tänderna.. godnatt.

/ Lillanilla.                      take my breath away '


Kommentarer
Postat av: Vendela

Du vet att du är otroligt söt va?:)<333

Saknar dg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback