Back on track.

Hellu.

Nu vart man back on track så att säga.
Fann ingen tid åt bloggen i veckan, eller jo.. men ingen ork :)

Så här kommer det va :)

Måndag; mådde jag skit på morgenen.. halsen var inge bra :(
Så chefen ringde och gav mig ledigt resten av veckan.. väldigt skönt.
För på så sätt kunde jag vila upp mig och bli kvitt av smärtan :(

Spendera hela dagen i sängen med vännerboxen, gött.
Sen under kvällen, stack jag in till lillatorg och träffa jenny.
Därefter gick vi till friday's och bara mös.
Sedan kom även erik och hans vän och gjorde oss sällskap.
& efter ytterliggare en stund även gummsi&ewe :)

Vid halv 1 nånting, gick vi vidare till etage!
& vilket jävla drag.. my godness :)
Dock blev kvällen för mig kort imed halsen.. usch. :(
Så jag åkte hem och sov istället, mycket bättre.. haha.
& att paula blev mitt hemsläp gjorde kvällen mycket bra, haha! ♥

Tisdag; Gjorde jag inte ett piss på hela dagen, halsen kändes bättre dock.
Men jag tillbringa ändå mer eller mindre hela dagen till sängs.
& på kvällen tränade jag fotboll som vanligt. :)

Onsdag; Pratade med min skola och sådär.
Tydligen hade dom inte funnit så pass många till klasserna tyvärr.
Vilket innebär att jag inte börjat plugga förrens till vintern/våren.
Men det känns ändå stabilt för mig eftersom jag har så pass mycket jobb nu, skönt!

& under kvällen stack jag in till festivalen och träffa laget.
Vi skulle tydligen hjälpas åt o städa lite på festivalen för pengar, haha.
Äckligt som fan, men roligt hade vi verkligen.. haha, tack tjejer! ♥

Efter vi städat klart, begav jag mig ner till lillatorg.
Där jag träffa henke, martin och tias och tog en drink med dem :)
Thank's boys!

Därefter åkte jag hem, trött och sliten.

Torsdag; Tillbringa hela dagen, mer eller mindre i trädgråden.
Vädret kunde man ju bara älska, sol sol sol! :D
& under kvällen träna jag fotboll.. sådså!

Fredag; Dagen började med att jag åkte in till stan och fixa naglarna.
Dock inte jättenöjd, men det ordnar vi den 3:de!

Sedan åkte jag hem, fixa lite och så och därefter kom sofia hit. ♥
Så lagade vi mat och drack lite cider och bara mös.

Fixade oss och sådär, sen åkte vi ner till paula och hälsa på när hon jobba.
& därefter begav vi oss vidare hem till kim på förfest, där jenny och caroline befann sig.

Efter mååånga om och men, beslöt vi oss för att sticka ner till lilla torg.
Vilket vi gjorde och väl där träffa vi jacob, johan & pierre.
Gick sedan in o satte oss på gökboet och snacka skit och umgicks.

Sedan, begav vi oss tjejer till öltältet där jag mötte upp måsen, gummsi & ewe :)

Snacka lite skit osv med dem, sen åkte vi "oxiechicks" hemåt, haha.

Lördag; Sov ut väldigt länge, skönt var det :D
Sen ringde en väldigt onykter jörgen mig vid 2, haha.
Så hela lördagen tillbringa jag faktiskt hemma och hos min syster.
Åt god middag och senare fick vi gäster så jag var social där :)

Såg sedan en av världens bästa filmer; Gröna Milen.
Vem älskar inte den liksom? tårarna spruta.. såklart, haha!

Sen somna jag rätt tidigt faktiskt, med tanke på att jag hade match idag.
DOCK, ringde en ännu mer onykter jörgen vid 1 tiden.. haha, söte!!
Sen däcka jag gott efter vårt eller rättaresagt hans fyllesamtal ;)

& idag, söndag.. vakna jag vid 9 tiden :)
Åt en god banan, haha bra där! sen körde pappa mig till samlingen.

& matchen i sig var helt klart godkänd idag, nemas problemas!
Men attityden vi får inom laget när vi ligger under är skrämmande.
Den ska bort och det är nu tjejer! Vi kan det här, det vet vi om.
Håll huvudet högt och spela fotboll, det är de vi gör bäst. BK OLYMPIC! ♥

Efter matchen blev det enbart hemgång, lack och besviken som jag var.
Sen ringde jag jörgen, så blev jag lugn.. haha :) sen dess har jag bara chillat.

Snart är det dags för mig och tjejerna att ta en tur till norge.. wiiie! :)

Kommande veckan då, back to work.. ganska skönt ändå!
Sen fika med caroline ♥, träning osv i veckan.. så det ska bli najs!

Nu sitter jag bara här och gör inget alls.. såg förut att jag har över 50 läsare om dan nu?
Haha, vad sjukt.. vem fan vill läsa vad jag skriver liksom? Haha!

menmen.. nu ska jag iaf återgå till msn.. ha en trevlig söndagkväll.

/ Lillanilla.                  i'm gonna make a change for once of my life '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback