12 timmars arbetspass.

Tjena.

Idag är jag trött, rejält trött :( usch!

Först jobba jag mellan halv 8 - 16.
Sen stack jag och mamma iväg och käkade.

& därefter tillbaka till jobb igen för vi skulle ha personalkonferans.
Vilket gick bra, skönt!

Slutade iaf 8, och då var de skönt för mig att äntligen åka hem.

Så jag var hemma vid 9 tiden, sen prata jag lite med mamma och så.

Därefter ringde caroline så hade vi lite terapisamtal, hihi.
Jag älskar dig, min bästa vän. ♥

& nu sitter jag här och bara inte gör något.. haha.

Ska snart göra mig klar för sängen och sådär.
Jobbar mellan 9 - 17 imorgon, sen blir det fotbollsträning.

Nu ska jag återgå, ha det!

/ Lillanilla.                                    this time it's for real '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback