Vila i frid.

Godkväll.

Det hände en hel del saker igår, därav det uteblev uppdatering.

Igår, vaknade jag iaf vid 8 tiden.
Gick upp och fixade mig, sen körde mamma mig till sandras skola.
Där hon permenenta mitt hår, vilket blev sjukt bra.. är jättenöjd, tacktack. ♥

Vid 12 tiden, gick jag och mötte upp caroline i stan.
Därefter satte vi oss och tog en lång fika. Tack för du alltid finns där och ställer upp!
Jag älskar dig, du är världens bästa vän. ♥

Sen stack jag hem vid 3 tiden och därefter gjorde jag inte ett piss.
& under kvällen umgicks jag med johanna. :)

Idag, vaknade jag till vid 8. sen somna jag om jag vaknade igen under förmiddagen.
Haha, sjukt skönt att sova länge :) Får ta vara på det nu, för snart börjar jag plugga!
Är jättespänd på utbildningen.. ska bli jätteroligt! :) iiih!

Sen ikväll, lirade jag match mot BK Kick.
Matchen i sig var helt okej, bättre än vad jag trott faktiskt.

& imorgon ska jag lira igen, fast inte med mitt vanliga lag dock utan dom
" högre makterna " Haha, så det kommer bli annerlunda.
Ska dock bli jätteroligt, ska kriga isönder! ;)

Men under dagen, ska jag först träffa jennifer&johanna i stan.
Shoppingtajm inför helgen o sådär, sen ska jag även träffa lisa på en fika.
Riktigt längesen jag träffade henne, så det ska bli jätteroligt! :D iih.

Angående igår, så fick jag reda på att en nära släkting gick bort.
Vilket är väldigt tråkigt då de aldrig tar slut med dödsfall och dom blir inte lättare.
Vila i frid Bosse, du förgyllade mångas tillvaro i livet.

Nu, ska jag lägga mig i sängen och glo på tv.. sen blir det sängen.. nattinatti.

/ Lillanilla.              för att kunna bli riktigt lycklig, måste man bli riktigt sårad '


Kommentarer
Postat av: MALIN syster

vila i frid älskade bosse <33 glömmer dig aldrig särskilt inte min 25 årsdag finns alltid i mina tankar

2009-04-24 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback