Tankar.

Tjabba.

Har inte skrivit nu på några dagar, nej jag vet.
Men mina tankar har varit många, och dom har varit upp&ner.

I Söndags, åkte somsagt jag, johanna och jennifer till kockums.
För att se på när dennis&strinnö lira hockey :) kaallt, men roligt.

Efter hockeyn så åkte jag&dennis med strinnö&jennifer till svedala.

Sen gick vi åt vars ett håll.


Vi gick hem till dennis och fixade lite mat och sådär, gott.

Sen låg vi bara framför tvn typ.


En förändring gjordes, en bra sådan.. tack. ♥

& i måndags, käkade jag frukost med jennifer.. mums! :)
Sedan kom även johanna så snackade vi lite skit och sådär.

jennifer stack sedan hem och då spela jag&johanna lite spel osv. :)
Mycket trevlig förmiddag&eftermiddag med mina tjejer. ♥

Vid 4 tiden, kom dennis hem.. då hade jag fixat mat osv. :) gottigt.

Sen körde vi till oxie, bytade om osv.. sen kom johanna hit. :)
Så sprang vi ner och sprang slingan.. riktigt jobbigt, haha.
Speciellt i dennis tempo.. my godness + min jävla knäskada :( blää!

Stack sedan hem, duschade osv. sen gick jag&dennis hem till johanna :)
Eftersom jag glömde min telefon i hennes ficka så.. haha, ja smart är man ju inte.

Sen därefter hem till mig igen, såg tv och sådär. :)
Var helt slut i min kropp när jag somnade kan jag säga, haha.

& igår, (tisdag) så vaknade jag vid 10 tiden.
Duschade och fixade mig, sen vid halv 2 åkte jag in till stan och träffade caroline. ♥

Vi gick först en runda och kollade in studentklänning åt henne sen gick vi och åt. :)
Därefter letade vi vidare, sen fikade vi. fast jag var duktig och tog ett glas vatten + äpple.

Tack för en helt underbar eftermiddag gumman, du är världsbäst! ♥

Vid 5 tiden åkte jag hemåt, käkade något sen bytade jag om osv inför träningen.
Mamma körde mig sedan till träningen vid 7 tiden.

Träningen igår var dödlig.. spec efter träningsvärken efter vi sprang i måndags, haha.

Somnade redan 11 igårkväll och vaknade kl 10 idag.. sov alltså 11 timmar, haha. :) sjukt.

Idag har jag därimot inte gjort ett piss, haha! och skönt har det varit.

Dock har jag haft en väldigt jobbig eftermiddag pga alla tankarna osv.
Varför vägrar du förstå? Är det så lätt o bara ta risken?

Aja, så ikväll blir det förmodligen inte de planer jag tänkt.. men jaja.
Mys med johanna istället.. är evigt tacksam att jag har mina tjejer! ♥

menmen, nu ska jag ner och fixa lite.. skriver kanske mer ikväll, annars imorgon.

/ Lillanilla.                        låtar som är klockrena.. är mest jobbiga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback